مترو سنت پترزبورگ در آستانه جام جهانی 2018 مجهز به تجهیزات زبان انگلیسی می شود

© Sputnik / Alexander VIlf /  مراجعه به بانک تصاویر مترو سنت پترزبورگ در آستانه جام جهانی 2018 مجهز به تجهیزات زبان انگلیسی می شود
مترو سنت پترزبورگ در آستانه جام جهانی 2018 مجهز به تجهیزات زبان انگلیسی می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای تسهیل طرفداران فوتبال، پیام های صوتی در ایستگاه های سن پترزبورگ به زبان روسی و انگلیسی خوانده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، استفاده از زبان انگلیسی در آماده سازی برای جام جهانی 2018 آغاز شده است. هم اکنون در مترو سن پترزبورگ پیام های صوتی مبنی بر اعلام ایستگاه های مترو به زبان انگلیسی نیز پخش خواهد شد.
به نقل از شهرداری سن پترزبورگ، در مرحله اول در برخی از ایستگاه ها، اطلاعات به زبان انگلیسی ارائه شد که با موفقیت رو به رو شد. این امر، تا حد زیادی تسهیل روند حرکت در مترو سن پترزبورگ را برای گردشگران و طرفداران خارجی فوتبال و مسافران به این شهر را فراهم می آورد.
حتی از سوی دیگر، نشانه های لاتین در ایستگاه های راه آهن و مترو برای گردشگران خارجی نصب شده است. همچنین در شهر تعدادی از نشانه های اطلاعاتی به زبان های انگلیسی و چینی نیز وجود دارد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала