اردوغان: نیروهای ترکیه به عفرین نزدیک شده اند

© AP Photoاردوغان: نیروهای ترکیه به عفرین نزدیک شده اند
اردوغان: نیروهای ترکیه به عفرین نزدیک شده اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد؛ نیروهای ترکیه به شهر عفرین نزدیک شده‌اند.

بشار اسد: تجاوز ترکیه به عفرین، حمایت از تروریسم است - اسپوتنیک ایران
بشار اسد: تجاوز ترکیه به عفرین، حمایت از تروریسم است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی برای حامیان حزب عدالت و توسعه در باتلیس گفت: ما در حال پیشروی هستیم، به عفرین نزدیک شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تا پایان عملیات عفرین چیزی باقی نمانده است گفت: شاهدیم کسانی که تا دیروز به خاطر اینکه پشتشان گرم بود، برای مردم کری می‌خواندند، امروز که حامیانشان نیستند چگونه به جای اول خود بازمی‌گردند.

ارتش ترکیه بر کوه استراتژیک "دارمق" در شمال سوریه مسلط شده است تا به تسلط ترکیه بر سلسله ارتفاعات از جمله کوه برصایا افزوده شود. اظهارات اردوغان نیز در راستای تسلط ارتش ترکیه بر کوه دارمق بوده است.

منابع ترکیه گفتند، افراد مسلح کرد از کوه دارمق برای حمله موشکی به شهر کلیس استفاده می‌کردند.

اردوغان با انتقاد از موضع رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه در قبال یگان‌های مدافع خلق گفت: اگر فرد شجاعی هستی باید به تروریستی بودن یگان‌های مدافع خلق اعتراف کنی.

وی افزود: از همینجا رهبر حزب اپوزیسیون را مورد خطاب قرار می‌دهم. بگو، آیا یگان‌های مدافع خلق گروه تروریستی هستند؟ اگر شجاع هستی اعلام کن که این گروه تروریستی است. پ.ک.ک گروه تروریستی است؟ اگر شجاع هستی این مساله را به صراحت اعلام کن! اما تو این کار را نخواهی کرد و این شجاعت را نشان نخواهی داد زیرا تو با نمایندگان آنها در مجلس دست در دست هم داده و با آنها گام برمی‌داری.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала