احمد خاتمی: فضای مجازی سگ هار است

© AP Photoاحمد خاتمی: فضای مجازی سگ هار است
احمد خاتمی: فضای مجازی سگ هار است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فضای مجازی که تریبون بیگانگان است سگ هار است. این سگ هار اگر رها شود دوباره گاز می‌گیرد.

سید احمد خاتمی پس نشست امروز هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان در خصوص شبکه هاي اجتماعي در ايران گفت: همه اعضا ي مجلس خبرگان از فضاي مجازي نگران بودند. آنها به صراحت گفتند: رهبری این اغتشاشات دست فتنه‌گران فضا مجازی بود. فضای مجازی که تریبون بیگانگان است سگ هار است. این سگ هار اگر رها شود دوباره گاز می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از روزنامه ايران، از سوي ديگر احمد جنتي در اظهار نظر ديگري گفت: "فضای مجازی بلایی است که به جان ما افتاده است. اگر جلو فضای مجازی را می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌رسید. من گفته‌ام که نمی‌شود کلا جلو فضای مجازی را گرفت ولی می‌توانیم آن را کند کنیم".

گفتني است در هفته اعتراضات در ايران شبکه اجتماعي تلگرام در اين کشور قطع شد که با اعتراض برخي، اين شبکه مجددا رفع فيلتر شد.

از تاریخ 28 دسامبر، در شهرهای بزرگ ایران من جمله: تهران، مشهد، اصفهان و رشت، اعتراضات گسترده ای صورت گرفته است. آقای حسن روحانی رئیس جمهور ایران در واکنش به این ناآرامی ها اعلام نمود که این اعتراضات، ناشی از مشکلات داخلی در کشور و همچنین دخالت و تحریکات برخی دیگر کشورها می باشد. براساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های داخلی ایران، تا کنون حداقل 25 نفر در این اعتراضات جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала