روش موثر خلاص شدن از چربی های پهلو +ویدئو

© Sputnik / Ramil Sitdikovروش موثر خلاص شدن از چربی های پهلو +ویدئو
روش موثر خلاص شدن از چربی های پهلو +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روشی که بوسیله آن می توان چربی های پهلو را از بین برد.

به گزارش اسپوتنیک، بدون شک تمرینات روزانه و مداوم می تواند راه حل مناسبی برای از بین بردن چربی های پهلو باشد. یکی از این تمرین ها تمرینات روزانه "کالنتیکس" است که در غالب ویدئویی که به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است را باهم مرور می کنیم.

بدین ترتیب ابتدا به سمت جلو خم شده و بصورت مداوم ۱۰ مرتبه خود را به زمین نزدیک و دور کنید. این کار را ۲ تا ۳ بار در روز انجام دهید. سپس به سمت پای راست خود خم شده و این حرکت را انجام دهید و پس از آن بسمت پای چپ خود خم شده و باز این حرکت را انجام دهید. این کار را ۲ تا ۳ بار برای هر پا انجام دهید.
سپس از زانو پاهای خود را خم کرده و ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید. این کار را ۱۰ مرتبه انجام دهید. سپس یک دست خود را بالا برده و در جهت مخالف دست کمر خود را خم کنید. این کار را در هر دو طرف انجام دهید و ۱۰ مرتبه تکرار کنید.
پس از آن، بر روی زمین نشسته و پاهای خود را باز کنید. بر روی پاهای راست خود خم شده و دست ها را به پنجه پا برسانید. این کار را برای پای چپ و روبه جلو نیز انجام دهید. این کار باید ۵ بار تکرار شود. پس از آن بدون حرکت دست پاها به سمت بالا برده شود. این کار نیز ۵ مرتبه تکرار می شود.سپس بر روی شکم خود خوابیده و دست و پای مخالف خود را به بالا ببرید و برای هر دو دست و دو پا این کار را انجام دهید. این کار ۱۰ بار انجام می شود.
حرکت آخر نیز این است که در حالیکه نشسته هستید به طرفین خود خم شوید و این حرکت را ۵ بار تکرار کنید.
با این که ویدئوهای نظیر این در شبکه های اجتماعی به وفور یافت می شوند ولی جمع بسیاری از کاربران با استقبال از این کلیپ معتقدند که این تمرینات به صورت مداوم و روزانه در درازمدت به خوبی جواب می دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала