شهرت اولین دختری که تبلیغ شامپو میکند در حالیکه روسری بر سر دارد +عکس

© Flickr / Han Cheng Yehشهرت اولین دختری که تبلیغ شامپو میکند در حالیکه روسری بر سر دارد +عکس
شهرت اولین دختری که تبلیغ شامپو میکند در حالیکه روسری بر سر دارد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمنه یکی از معروفترین مدلهای زن با حجاب، در پی ویدئوی تبلیغاتی شرکت لورآل مدتی است توجه کاربران در شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آمنه Amena khan) وبلاگ نویس با حجاب بریتانیایی است که در حوزه زیبایی و آرایش فعالیت میکند. او از سن بیست سالگی شروع به پوشیدن حجاب کرده است. اخیرا ویدئوی تبلیغاتی از شرکت لورآل در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که او در کنار چند زن دیگر تبلیغ شامپو میکنند.

تصویر یک زن با حجاب آن هم در تبلیغ شامپو توجه همه را به خود جلب کرده است. او در این باره میگوید من به این شرکت اعتماد کردم که یک دختر باحجاب را برای تبلیغ شامپو برمیگزیند و این کار میتواند صدای من و امثال من را برساند. نه فقط خانمهایی که دیگران موهایشان را میبینند برای موهایشان ارزش قائلند بلکه ما نیز برای موهایمان ارزش قائلیم و به آن رسیدگی میکنیم. چون موهایم زیر روسری است بدان معنا نیست که به آن اهمیتی نمیدهم.

او در وبلاگ خود http://amenaofficial.com/ویدئوهای آموزشی مختلفی از طریقه صحیح کشیدن خط چشم تا بستن روسری را بارگزاری میکند.

صفحه شخصی آمنه در اینستاگرام نیز با حدود ششصد هزار فالوور بازتاب کننده فعالیتهای او در این زمینه است.

کاربران بسیاری از این طرز تفکر دفاع کرده و معتقدند که زیبایی حق همه زنان است،با ویژگیها، نژاد ها و ادیان مختلف. عده ای از کاربران او را آغازگر تغییری بزرگ دانسته اند و تشویقش میکنند. عده ای دیگر نیز معتقدند این حرکت، صرفا حربه ی اقتصادی جدیدی برای جلب توجه مخاطب و فروش بهتر محصولات است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала