انتقاد دختر پادشاه سابق عربستان از بن سلمان + عکس

© YouTube / WSTانتقاد دختر پادشاه سابق عربستان از بن سلمان + عکس
انتقاد دختر پادشاه سابق عربستان از بن سلمان + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر 'سعود بن عبدالعزیز آل سعود' پادشاه سابق سعودی از سیاست های بن سلمان انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا؛ "بسمه" که پدرش سعود بن عبدالعزیز از سال 1953 تا 1964 میلادی (1332 تا1343شمسی) به عنوان دومین پادشاه عربستان حکومت می کرد، گفت: همه اقدامات بن سلمان شتاب زده وبدون فراهم کردن زمینه های قانونی لازم برای آن، به اجرا در آمده است.
وی درباره تصمیم بن سلمان در خصوص بازداشت وحبس شاهزادگان وشخصیت های مطرح سعودی در هتل ریتز کارلتون ریاض گفت: من با شیوه های خشن وپیچیده در تحولات سیاسی واقتصادی در هر کشوری باشد موافق نیستم ، من معتقد به ایجاد تغییرات پلکانی وتدریجی همراه با دیپلماسی هستم.
شاهزاده سعودی افزود: تصمیم مقامات عربستان برای آزاد کردن رانندگی زنان این کشور در حالی بود که هنوز مقدمات لازم برای این امر فراهم نشده بود؛ پیش از برداشتن این گام ، باید قوانین ویژه آن توسط سازمان های ذی ربط وضع می شد.
وی تاکید کرد: حتی اگر به زنان اجازه رانندگی داده شود، اجرای این تصمیم در نبود قوانین حمایت کننده از زنان آسان نخواهد بود.

بسمه (45 ساله) کوچک ترین دختر پادشاه دوم سعودی و برادرزاده ملک عبدالله بن عبدالعزیز است، و از جایگاه ویژه ای در حکومت پادشاهی این کشور برخوردار است. 

وی در پنج سال گذشته به عنوان وبلاگ نویس و روزنامه نگار فعالیت می کند ومنتقد تبعیض علیه زنان عربستانی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала