روحانی: تاپایان سال پرونده مسکن مهر بسته می شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiروحانی: تاپایان سال پرونده مسکن مهر بسته می شود
روحانی: تاپایان سال پرونده مسکن مهر بسته می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روحانی در مورد مسکن مهر و نفتکش سانچی توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، حسن روحانی، رییس جمهور ایران در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: حادثه نفتکش سانچی حادثه ای بسیار تلخ بود، با اینکه چند ساعت بعد از حادثه از آن اطلاع یافتم ولی ابعاد آن برای ما روشن نبود و صبح حادثه مسئولان را خواستم تا کمیته ای تشکیل شود و کار پیگیری شود. امید ما این بود که همه عزیزان نجات پیدا کنند و هر چه امیدها کاهش می یافت باز همه تلاش ها برای نجات آن عزیزان انجام گرفت.

روحانی افزود: به خاطر حادثه نفت کش سانچی روزی به عنوان عزای عمومی اعلام شد که نشان دهنده اهمیت این حادثه بود. کمیته ای که تعیین شده قرار است به کار خود تا پایان ادامه دهد زیرا هنوز مشخص نیست که این حادثه به چه علت رخ داده است. باید طبق مقررات بین‌المللی جعبه سیاه خوانده شود لذا این کمیته باید کار خود را تا پایان بررسی ها ادامه دهد.

روحانی در مورد مسکن مهر گفت که درست کردن یک قوطی به نام مسکن مهر، مسکن نیست و سپس افزود: مسکن مهر در بیرون شهرها ساخته شد و امکانات خدمات‌رسانی نداشته، به‌ گونه‌ای که نه آب، نه برق، نه مدرسه، نه جاده و نه کلانتری در آنجا بوده است. در دولت یازدهم تلاش وزارت راه و شهرسازی، تکمیل مسکن مهر و خدمات‌رسانی به آن بوده، اینکه یک قوطی به نام مسکن مهر درست کنیم، مسکن نیست و فقط یک سرپناه موقت است. از اول گفتیم که دولت متعهد است کاری را که از قبل شروع شده، انجام دهد و تا پایان امسال نیز تقریباً پرونده مسکن مهر بسته می‌شود و در حال حاضر نیز اکثراً برق‌رسانی و خدمات‌رسانی به این پروژه‌ها انجام شده است.

حتماً نسبت به اجرای مسکن مهر متعهد هستیم، این کار انجام می‌شود و این جزو تعهدات دولت است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала