قدرتمند ترین مخالفان آمریکا در خاور میانه

© Fotolia / Peyman Kaiediقدرتمند ترین مخالفان آمریکا در خارمیانه
قدرتمند ترین مخالفان آمریکا در خارمیانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس علوم سیاسی: یکی از قدرتمند ترین مخالفان سیاسی ایالات متحده در خاورمیانه را نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، ایران سازگارترین و قویترین مخالف ایالات متحده در خاورمیانه است. "ورونیکا کراشنینیکوا"، کارشناس علوم سیاسی و مجری برنامه "پیش بینی ها" در شبکه تلویزیونی "Zvezda"  در مورد دلایل تلاش ایالات متحده برای تضعیف معامله هسته ای با ایران صحبت می کند.

از همان ابتدا، هدف اصلی جنگهای آمریکا در خاورمیانه، ایران بود. تهران در خاورمیانه واجد شرایط ترین و قوی ترین مخالفان واشنگتن است. و در سال جدید، چندین شهر ایرانی به طور ناگهانی تحت پوشش تظاهرات سیاسی قرار گرفتند.

هدف نهایی ایالات متحده، کودتایی در ایران و ایجاد یک رژیم دست نشانده در آنجا است. این به نفع ایالات متحده و متحدانش — اسرائیل و عربستان سعودی است چون ایران مستقل است و استخوان در گلو است. به همین دلیل است که تمام رسانه های آمریکایی به تکرار داستان ها در مورد سکوت موقت در اعتراضات ادامه می دهند.

روسیه نقش مهمی در خاورمیانه ایفا می کند. چرا ثبات و حاکمیت تهران برای مسکو مهم است؟ چون این بزرگترین متحد نظامی و سیاسی ما در خاورمیانه است.

ایران برای مبارزه با تروریسم در سوریه بسیار تلاش کرده است و هنوز هم باید انجام شود. ایران می تواند برای ما به یک شریک تجاری بزرگ تبدیل شود. ایران علاوه بر روسیه و چین، کشوری دارای یک هسته ملی قدرتمند، اراده و تمایل به دفاع از حاکمیت خود است. در چنین شرایطی، مقاومت در برابر دیکتاتور جهان همچنان ادامه دارد. بنابراین، هر سه کشور یک لیست پایدار از مخالفان استراتژیک ایالات متحده را تشکیل می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала