بارش های عجیب

© Sputnik / Vladimir Astapkovichبارش سنگ
بارش سنگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بارش سکه های نقره در روسیه و لوبیا در سنت لوییس مردم را شگفت زده کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت historicmysteries،در طول تاریخ اشیا عجیب و غریبی از آسمان به پایین فرو ریخته است. مثلا در سال 1945 در در سنت لوییس از آسمان لوبیا روی زمین ریخته و یا اینکه در تگزاس در سال 1985 از جایی که معلوم نبود کجاست ناگهان ماهی به پایین ریخت و یک نمونه ی جالب تر و جذابتر که احتمالا همه ما هم آرزو می کنیم آن را تجربه کنیم، فرو ریختن سکه های نقره در سال 1940 در روسیه بود! شاید فکر کنید که هیچکدام از این ها واقعی نیست اما حقیقت این است که همه ی این ها اتفاق افتاده و به ثبت رسیده است. حالا اگر از آسمان سنگ ببارد… چه اتفاقی می افتد؟ سوال خوبی است که جواب  آن هم این است که باران سنگ تا حالا در جاهای مختلف دنیا ثبت شده است و دیگر گفته «اگر سنگ هم از آسمان ببارد…» عجیب به نظر نمی رسد!

یکی از بهترین نمونه هایی که از باران سنگ تا حالا ثبت شده است، در ایالت اوهایو و در شهر کوچکی به نام هریسون ویل (Harrisonville) بوده است که در اکتبر سال ۱۹۰۱ اتفاق افتاده است.

این پدیده به همین شکل تا چندین و چند روز ادامه پیدا کرد و به اندازه ای جذاب شد که مردم شهر دست به اقدامات افراطی زدند، آن ها تمام مردان و پسران را یک جا جمع کردند تا مطمئن شوند که پرتاپ سنگ کار هیچ یک از ان ها نیست. در همین حال سنگ ها باز هم همچنان به فرو ریختن از آسمان ادامه می دادند تا اینکه بارش سنگ به همان اندازه شروع اسرارآمیزش، یکباره قطع شد و هیچ کس نتوانست بفهمد که این اتفاق چه بود و به چه دلیل افتاد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала