آمریکا استفاده تروریستها از سلاح شیمیایی را در سوریه نادیده میگیرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا استفاده تروریستها از سلاح شیمیایی را در سوریه نادیده میگیرد
آمریکا استفاده تروریستها از سلاح شیمیایی را در سوریه نادیده میگیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا شواهد موجود از استفاده سلاح های شیمیایی توسط تروریستها علیه نیروهای ارتش سوریه و مردم غیر نظامی در سوریه را نادیده میگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده: در روز جمعه، وزارت امور خارجه آمریکا گفت که روسیه از هر فرصتی برای دفاع از رژیم اسد رئیس جمهور سوریه که "همچنان به استفاده از سلاح های شیمیایی ادامه می دهد" استفاده می کند.

و این در حالی است که دولت آمریکا در بهترین حالت واقعیات عینی استفاده ازعوامل جنگ شیمیایی تروریستها علیه ارتش دولت سوریه و مردم غیر نظامی هیچ واکنشی نشان نمی دهد، و اغلب به سادگی آن را نادیده می گیرد.

وزارت دفاع همچنین تاکید کرد که "مطابق با تعهدات خود تحت کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی، فدراسیون روسیه نابودی تمام زرادخانه موجود از عوامل جنگ شیمیایی را به اتمام رسانده است. در حالی که ایالات متحده تحت ادعای نادرست، برای اولین بارآن را به حالت تعلیق، و در حال حاضربعلت  کمبود بودجه متوقف کرده و در حالی که  در حدود 10 درصد از زرادخانه خود را که از عوامل شیمیایی و مهمات خاص فعال است از اجرای تعهدات خود سر باز زده."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала