نسل جدید زیردریایی بالستیک کره شمالی + عکس

© AFP 2023 / John Macdougallنسل جدید زیردریایی بالستیک کره شمالی + عکس
نسل جدید زیردریایی بالستیک کره شمالی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه ایندیپندنت با استناد به تصاویر ماهواره ای دریافتی مدعی شد کره شمالی در حال آزمایش نسل جدید زیردریایی های نظامی خود با قابلیت شلیک موشک از اعماق دریا است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه ایندیپندنت انگلیس از آماده شدن کره شمالی برای آزمایش نسل جدید زیردریایی نظامی این کشور با قابلیت حمل موشک های بالستیک قاره پیما خبر داد.

به نقل از مهر؛ گزارش های دریافت شده از تصاویر ماهواره ای، گفته می شود زیردریایی کره شمالی قادر به شلیک به موشک های بالستیک از عمق دریا خواهد بود.

به نوشته ایندیپندنت این پروژه نظامی بزرگترین پروژه و تحول نظامی در سیستم موشکی کره شمالی به حساب می آید که پیونگ یانگ کار بر روی آن را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است.

گزارش های دریافت شده از تصاویر ماهواره ای نشان می دهند زیردریایی مذکور در حال گذراندن آزمایش های اولیه خود در پایگاه کشتی سازی کره شمالی است و متخصصان نظامی این کشور در حال نصب تجهیزات الکترونیکی، پمپ ها و سیستم های ارتباطی بر روی آن هستند.

اما گفته می شود در تصاویر دریافتی از طریق ماهواره ها، کره شمالی یک جرثقیل مخصوص را در محل آزمایش این زیردریایی قرار داده که احتمالا از عدم اطمینان پیونگ یانگ درخصوص عملکرد صحیح و مطمئن این زیردریایی ناشی می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала