فروش اشتباهی ماهی فوگو در ژاپن

© Photo / Pixabayفروش اشتباهی ماهی فوگو در ژاپن
فروش اشتباهی ماهی فوگو در ژاپن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ژاپنی با استفاده از بلندگوهایی که در مواقع اضطراری استفاده می شود از خریداران ماهی فوگو خواستند که آن را به فروشگاه برگردانند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات ژاپنی با استفاده از بلندگوهایی که در مواقع اضطراری استفاده می شود از خریداران ماهی فوگو خواستند که آن را به فروشگاه برگردانند.

بعد از اینکه یکی از خریداران ماهی فوگو به خاطر کیفیت این ماهی به مرکز حمایت از مصرف کنندگان مراجعه کرد، بخش بهداشت ژاپن با استفاده از بلندگوهایی که برای زلزله و سایر بلایای طبیعی استفاده می شود از ساکنانی که این محصول را خریداری کرده بودند خواست که آن را به فروشگاه برگردانند.

در یکی از فروشگاههای شهر گاماگوری، 5 بسته ماهی فوگو به همراه کبد به فروش رفت. لازم به ذکر است سمی که در کبد این ماهی وجود دارد از سم سیانور خطرناک تر و کشنده تر است. بدن این ماهی حاوی سم تترودوتوکسین است و بخشهای سمی این ماهی علاوه بر کبد شامل: پوست، تخمدان ها و کلیه ها است که تمام این بخش ها قبل از فروش این ماهی از آن جدا می شوند.

بعد از اخطار مقامات از 5 بسته فروخته شده تنها دو بسته به مغازه برگردانده شد. سم این ماهی سالانه 10 نفر را در ژاپن به دلیل آماده سازی نادرست این ماهی می کشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала