فاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال

© AFP 2023 / Nicolas Asfouriفاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال
فاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زن بیوه بعد از جدایی از همسرش با یک فرزند با پسر جوانی آشنا شد، اما راز این پسر یک سال بعد مشخص گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، یک زن جوان چینی یک سال بعد از آشنایی با نامزدش فهمید که او پسر نبوده و تنها با لباس و ظاهری او را فریب داده است.
وانگ ژی 41 ساله مادر یک فرزند اهل ژیجانگ چین یک سال بعد از آنکه با مردی جوان تر از خود آشنا شده بود فهمید که فریب خورده و این پسر جوان که قرار بود با او ازدواج کند دختر جوانی است با ظاهر و لباس مبدل که مدتها او را فریب داده بود.
"وانگ" سال گذشته از همسر سابقش جدا شد و با تنها فرزندش زندگی می کرد تا اینکه مدتی بعد با پسر جوانی آشنا شد و آشنایی آنها به دوستی ادامه پیدا کرد و در نهایت آنها تصمیم گرفتند تا با هم برای آینده تصمیم بگیرند و حتی در مورد ازدواج برنامه ریزی کنند اما این برنامه ریزی ها فریب بود و دختر جوان با تغییر چهره خود را شبیه پسر کرده و این رابطه را ادامه می داد.
"وانگ" می گوید در مدت این یک سال موردی پیش نیامد که من به پسر نبودن او مشکوک شوم چرا که ملاقات ما زیاد نبود و بیشتر از طرق چت و تلفنی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه برای صحبت با والدینش به محل زندگی او رفتم و آنجا متوجه شدم که فریب خورده ام ، پدر و مادرش به من گفتند که او دختری دروغگوست و با این روش زنان و دختران دیگر را فریب می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала