ساده ترین روش لاغری با سیب زمینی

CC0 / / ساده ترین روش لاغری با سیب زمینی
ساده ترین روش لاغری با سیب زمینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از رژیم های پرطرفدار برای لاغری رژیم سیب زمینی است.

به گزارش اسپوتنیک، با استناد به تحقیقات انجام شده، استفاده از سیب زمینی از سالیان پیش موسوم بوده است که در واقع جزء وعده های غذایی افراد به حساب می آید. وقتی صحبت از نسخه لاغری سیب زمینی می شود منظور سیب زمینی سرخ کرده و چیپس نیست! روشن است هر غذایی که در روغن فراوان سرخ شود نه تنها موجب چاقی می شود بلکه بیماری زا هم هست چه خیار باشد چه سیب زمینی فرقی ندارد.

 نحوه مصرف سیب زمینی در کاهش وزن نقش کلیدی دارد.چاقی نتیجه عادت غذایی ناسالم، کم تحرکی عدم تعادل هورمون ارثی است، چربی های اضافه بدن معمولا با مشکلاتی از قبیل ناباروری، سرطان و مرز های قلبی همراه است پس برای کاهش وزن اضافه جای شکی نیست.

با رژیم سیب زمینی می توان در مدت سه روز در حدود5  کیلو وزن کم کرد. در این رژیم، سیب زمینی باید به تنهایی و بدون نان میل شود. همچنین باید سیب زمینی پخته مصرف شود. در این رژیم به مدت سه روز در تمامی میان وعده و وعده های اصلی باید سیب زمینی پخته مصرف شود.

 

رژیم تک بعدی، عبارت است از مصرف اشکال مختلف یک ماده غذایی خاص در کوتاه مدت است که افرادی به کار می برند که می خواهند سریعا به کاهش وزن دست یابند، انواع این رژیم ها، شامل رژیم مایعات، رژیم های کم کربوهیدرات یا با پروتئین و چربی بالا هستند یا از مواد غذایی ای تشکیل شده اند که کالری منفی ایجاد می کنند که در آنها به جای دریافت کالری از مصرف غذا، کالری بیشتری سوزانده می شود. رژیم سیب زمینی، یک رژیم هفت روزه دیگر است که ادعا می شود باعث کاهش وزن سریع می شود. اما این رژیم بجز داشتن فیبر کافی، فاقد تمامی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و نیز پروتئین است که از اجزای مهم تشکیل دهنده بدن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала