تفاوت های اصلی زنان و مردان قرن جدید +ویدئو

© Fotolia / Canjoenaتفاوت های اصلی زنان و مردان قرن جدید +ویدئو
تفاوت های اصلی زنان و مردان قرن جدید +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کلیپی که تفاوت های اصلی زنان را به تصویر می کشد در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تفاوت های اصلی زنان و مردان به صورت کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است.

در کلیپ منتشر شده، یکی از تفاوت های اصلی زنان و مردان را در اعتماد بنفس آنها برشمرده است. مردان با اعتماد نفس بیشتری نسبت به ظاهر خود قضاوت می کنند که در بانوان برعکس می باشد. از دیگر تفاوت های خانم ها و آقایان در مدت زمان آماده شدن برای رفتن به سرکار است. مردان قادرند در ۱۰ دقیقه آماده شوند اما زنان گاهی تا ۲ ساعت زمان برای آمادگی نیاز دارند. تشخیص رنگ ها از دیگر تفاوت های زنان و مردان است. در حالیکه آقایان قادرند فقط چند رنگ اصلی را تشخیص دهند اما بانوان می توانند بیش از هزار نوع رنگ را از هم تمیز دهند. از دیگر تفاوت های بین این دو جنس می توان به زمان ناراحتی پس از پایان یک رابطه اشاره کرد. در حالیکه زنان پس از اتمام رابطه غمگین می شوند قادرند پس از گذشت یکماه بر ناراحتی خود غلبه کنند اما مردان برعکس زنان عمل می کنند. یعنی پس از اتمام رابطه ممکن است ناراحت نباشند اما یکماه پس از اتمام آن، غم به سراغ آنان می آید.
از دیگر تفاوت های زنان و مردان تعدد شامپوست. زنان از چندین شامپو استفاده می کنند اما برای مردان تنها یک شامپو کافی است.
با این که برخی از کاربران با این موارد موافق نیستند ولی اکثریت کاربران با استقبال از این کلیپ عنوان کردند به نکات خوب و عملی اشاره کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала