ارتباط یک «آیت الله» آمریکایی با اغتشاشات اخیر ایران

© AFP 2023 / Strارتباط یک «آیت الله» آمریکایی با اغتشاشات اخیر ایران
ارتباط یک «آیت الله» آمریکایی با اغتشاشات اخیر ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسای جمهور ایالات‌متحده آمریکا ادعا کرده‌اند که برنامه‌ها و سیاست‌های جدید علیه ایران را تحت نظارت و کنترل کامل خود دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «نامه نیوز»، دی آندریا حدوداً 60 ساله در سال 1979 به سازمان سیا پیوست و در ابتدا به‌عنوان نیرویی مبتدی در اردوگاه نظامی پیری در ایالت ویرجینیا مشغول به خدمت شد.

سازمان سیا 6 ماه قبل مایکل دی آندریا «Michael D'Andrea» افسر سازمان سیا را به‌عنوان مدیر جدید اداره عملیات مخفی این سازمان در ایران منصوب کرد.

آندریا پس از ازدواج با یک زن مسلمان به دین اسلام گرویده و نام خود را به آیت‌الله مایک تغییر داد. او بلافاصله پس از اسلام آوردن به‌سرعت مشغول کار در مورد عملیات مخفی سازمان‌ سیا در ایران شد. با توجه به کارنامه و سابقه کاری مایکل دی آندریا درگذشته، به‌روشنی می‌توان فهمید که در پشت ناآرامی‌ها و اغتشاشات ایران چه کسی قرار دارد. از طرفی هم ایالات‌متحده آمریکا آشکارا حمایت خود را از این ناآرامی‌ها در ایران اعلام کرده است.

وی پس از گرویدن به دین اسلام به‌عنوان مدیر جدید عملیات مخفی سازمان (CIA) در ایران انتخاب می‌شود تا بتواند اثرات تخریبی بیشتری در منطقه داشته باشد.

پس از انتخاب مایکل دی اندریا به‌عنوان مدیر عملیات سری سازمان (CIA) در ایران، مقاله‌ای به قلم «ماتیو روزنبرگ» و «ادام گلدمن» (Matthew Rosenberg ve Adam Goldman) در روزنامه نیویورک‌تایمز (New York Times) به چاپ رسید. این مقاله به یک نقشه بسیار دقیق و حساب‌شده سازمان سیا که از طرف شخصی بانام آیت‌الله مایک یا شوالیه تاریکی در حال عملیاتی و اجرایی شدن بود اشاره می‌شود و نویسندگان اعلام می‌دارند که این فرد از طرف شخص رئیس‌جمهور ترامپ (و به عبارت بهتر از طرف ایالات‌متحده آمریکا) به‌عنوان مسئول مستقیم در حال طراحی و اماده‌سازی طرح و نقشه‌ای است که اوضاع را برای ایران سخت و مشکل خواهد کرد. در این مقاله با دلایل و شواهد اثبات می‌شود که رئیس سازمان سیا «مایک پومپو» (Mike Pompeo) و مسئول بخش مبارزه با تروریست و فرد دیگری که نام او فاش نشده است (ولی گفته‌شده که دارای ویژگی‌های به‌مانند مایکل دی اندریا است) از زمان روی کار آمدن دولت ترامپ در آمریکا، طرح‌های بسیار دقیق و سخت‌گیرانه‌ای تهیه و عملیاتی کرده‌اند که نمونه آن‌ها را می‌توان در تغییرات سیاسی اخیر به‌وضوح مشاهده و احساس کرد.

شخصیت خشن اندریا، روش و منش او تا به امروز و روش‌های بی‌رحمانه او در کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، یمن به‌عنوان نشانه ایست که بیانگر دستپاچگی و خشونت سیاست جدید آمریکا علیه ایران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала