واکنش شدید نماینده عراق به اظهارات ضدایرانی نماینده بحرین

© Photo / Saudi Press Agencyواکنش شدید نماینده عراق به اظهارات ضدایرانی نماینده بحرین
واکنش شدید نماینده عراق به اظهارات ضدایرانی نماینده بحرین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنان نماینده پارلمان بحرین در پارلمان قاهره، باعث درگیری لفظی میان او و نماینده عراق در این نشست شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، الجزیره مباشر، سخنان یک نماینده مجلس بحرین که به عنوان نماینده کشورش در نشست پارلمان عربی در قاهره شرکت کرده بود، درباره ننگ آور بودن روابط کشور‌های عربی با ایران، باعث درگیری لفظی بین او و نماینده مجلس عراق در این نشست شد.  

عادل العسومی در نشست پارلمان عربی در قاهره که درباره قطعنامه مربوط به ایران بود، گفت: ما نه تنها از روابط با ایران احساس افتخار نمی‌کنیم، بلکه روابط کشور‌های عربی با ایران را لکه ننگی می‌دانیم.  

این سخنان العسومی با واکنش عباس البیاتی عضو مجلس عراق روبرو شد که به عنوان نماینده این کشور در جلسه پارلمان عربی حضور داشت. 

عباس البیاتی در واکنش به سخنان العسومی برضد حکومت ایران گفت: من به روابط کشورم با عربستان سعودی که در حال گسترش است افتخار می‌کنم، همانطور که به روابط ایران افتخار می‌کنم. این مسئله فقط محدود به عراق نیست و بعضی کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) هم چنین دیدگاهی دارند. من شلیک موشک‌های بالستیک به طرف ریاض را محکوم می‌کنم. اما در عین حال این سئوال را مطرح می‌کنم که مسئول قتل کودکان، محاصره یمن و شیوع بیماری‌ها در این کشور چه کسی است؟  

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала