چرا یافتن همسفر زندگی سخت است؟

© Fotolia / Kerkezzچرا یافتن همسفر زندگی سخت است؟
چرا یافتن همسفر زندگی سخت است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رفتار اجداد انسان مانع اصلی در این راه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله «شخصیت و تفاوت های فردی»،افراد در ملاقات با یکدیگر معذب هستند و نمی توانند همسفر زندگی خود را پیدا کنند. علت با اختلاف شخصیتی مرتبط نیست و در دلایل تکاملی نهفته است.

آپاستول از دانشگاه نیکوزیای قبرس اعلام کرد:«تقریبا یک نفر از هر دو نفر در زندگی شخصی دچار مشکل می شود. در اکثر موارد این مسائل با خصوصیات اخلاقی هر یک از افراد مرتبط نیست.  موضوع این است که دوره تکاملی، ما — آدم های امروزی- را به زندگی در محیطی شبیه محیط کنونی زندگی سازگار نکرده بود».

در نظرسنجی انجام شده هر یک نفر از دو نفر شرکت کننده در آن اعلام کرد که در ملاقات اول با مشکلات جدی روبرو شده است. این موضوع در مورد دختران و پسران یکسان بود.

به عقیده دانشمندان مسائلی که  در معاشرت با جنس مخالف بروز می کند  ارتباطی با عدم جذابیت ظاهر،مشکلات جسمی و یا اخلاق بد ندارد، بلکه دلایل تکاملی و اجتماعی علل اصلی هستند.

وضعیتی که دوره تکامل، برای اجداد انسان فراهم کرد طی دو قرن گذشته دچار تغییر فاحشی شده است.

در دوران گذشته والدین برای پسران و دختران خود عروس و داماد انتخاب می کردند که طی قرون گذشته تغییر کرده است و ما فرصت عادت کردن به وضعیت جدید را نداشتیم. در دوران گذشته مشکلی در یافتن همسر زندگی وجود نداشت، زیرا همسریابی توسط دیگران انجام می شد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала