شش چیزی که همیشه باید به صورت راز باقی بمانند +ویدئو

© Fotolia / Gajusشش چیزی که همیشه باید به صورت راز باقی بمانند +ویدئو
شش چیزی که همیشه باید به صورت راز باقی بمانند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
۶ نکته که به کسی نباید بگوئیم.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است که در آن به بیان ۶ نکته ای می پردازد که باید بصورت راز باقی بمانند.

#brightside #video

Публикация от Bright Side (@brightgram) Дек 10 2017 в 6:02 PST

نکته اول این است که به هیچ عنوان درباره برنامه هایی که در آینده دارید با کسی صحبت نکنید. صحبت در مورد برنامه هایی که به حقیقت پیوسته است و انجام شده است بلامانع است.
نکته دوم این است که در مورد جزئیات نحوه زندگی خود صحبت نکنید چرا که تواضع در محدود کردن کلمات است.
نکته سوم این است که لازم نیست بیان کنید که چقدر در زندگی خود قهرمان بوده اید. چون هر کسی در زندگی خود زمان های سختی را داشته است و برای آن پاداش دریافت کرده است. هیچ کسی سختی هایی که برای موفقیت طی کرده اید را نمیبیند و موفقیت شما فقط مختص خودتان است.
نکته چهارم این است که فقط زمانی مقدار دانش و روشنفکری خود را بر زبان بیاورید که در اطراف شما به دانش شما نیازمند باشند در غیر این صورت آن را بصورت راز نگه دارید.
نکته پنجم که باید بصورت راز باقی بماند مشکلات و درگیری های خانوادگی شماست. هر چه شما کمتر در مورد این مسائل صحبت کنید قوی تر خواهید بود.
به زبان نیاوردن جملات ناخوشایندی که در خیابان شنیده اید، نکته ششمی است که باید بخاطر داشته باشید چرا که مانند شخصی خواهید شد که وقتی از بیرون به خانه می آید پاهای خود را نمی شوید و آلودگی ها را پاک نمی کند.
بسیاری از کاربران با استقبال از این کلیپ عنوان کردند که نکات بسیار جالبی بوده است که هر شخص باید رعایت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала