پیام حسن نصرالله به حریری

© AP Photo / Mohammed Zaatariیکی از مسنولان حزب الله پیامی را از سید حسن نصرالله به سعد حریری منتقل کرده و در این پیام تأکید کرده حسن نصرالله تاکید کرده که از سعد حریری چه ظالم باشد و چه مظلوم حمایت می‌کند.
یکی از مسنولان حزب الله پیامی را از سید حسن نصرالله به سعد حریری منتقل کرده و در این پیام تأکید کرده حسن نصرالله تاکید کرده که از سعد حریری چه ظالم باشد و چه مظلوم حمایت می‌کند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از مسنولان حزب الله پیامی را از سید حسن نصرالله به سعد حریری منتقل کرده و در این پیام تأکید کرده حسن نصرالله تاکید کرده که از سعد حریری چه ظالم باشد و چه مظلوم حمایت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق، یکی از مسنولان حزب الله پیامی را از سید حسن نصرالله به سعد حریری منتقل کرده و در این پیام تأکید کرده حسن نصرالله تاکید کرده که از سعد حریری چه ظالم باشد و چه مظلوم حمایت می‌کند.

به گفته یکی از منابع، یکی از مسنولان رتبه بالای حزب الله بعد از بازگشت حریری از ریاض با او دیدار و پیامی را از سید حسن نصرالله به او منتقل می کند و در این پیام سید حسن نصرالله تأکید کرده است که حزب الله با حریری برای تقویت ثبات لبنان و حفظ دولت و حفظ جان حریری و ممانعت از فتنه همکاری خواهد کرد. این مسؤول به حریری اطمینان داده که حزب الله در تمامی پرونده‌های مورد اختلاف با او به هماهنگی خواهد پرداخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала