آمریکا باید از روس ها بترسد یا از چینی ها

© Fotolia / Tomasz Zajdaهکر
هکر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هکرهای چینی آمریکا را از دست هکرهای روسی قاپ می زنند.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری کاسیروف مفسر سیاسی روسیه  معتقد است که شکار «هکرهای روس» در آمریکا فقط به دلیل روس هراسی انجام نمی شود.  در این عرصه برای آمریکایی ها یک سردرگمی به وجود آمده است. باید از ما بترسند یا از چینی ها. ماجراهای مربوط به هکرهای چینی که «آمریکا را تهدیدمی کنند»به وفور یافت می شود. اما در روسیه به دلایل قابل فهم به آن ها توجه نمی شود اما در چین از نظر دور نمی مانند.

به عنوان مثال، در مجله « فورین پولیسی» مقاله ای به چاپ رسیده است: دادستانی آمریکا چیزی «شبیه» گروهی از هکرها را کشف کرد که با دولت چین در ارتباط هستند و به این گروه مشکوک شد و اتهاماتی نسبت به آنها اعلام کرده است. شرکت آن ها به نام « بویوسِک» تعطیل شد.

ثبوتی در این زمنیه یافت نشد و وقتی چنین ثبوتی وجود ندارد، چرا باید به آنها اشاره کرد؟ پاسخ ساده است-زیرا می توان آنها را ترسناک تر جلوه داد. درست مثل قضیه «هکرهای روسی»که مانند پوکمن ها یکسال است در کنگره آمریکا می خواهند آن ها را به دام بیاندازند. در آنجا نیز شخصی «اشاره ای کرده است».

این وضع حتی باعث ناراحتی می شود-ما فکر می کردیم که آمریکا در انحصار هکرهای روسی قرار دارد، اما می بینیم که چینی ها آن را از روس ها قاپ می زنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала