زن تایلندی، پسر خودش را بعد از جراحی پلاستیک نشناخت +ویدئو،عکس

© Sputnik / Varvara Gert'e /  مراجعه به بانک تصاویر زن تایلندی، پسر خودش را بعد از جراحی پلاستیک نشناخت +ویدئو،عکس
زن تایلندی، پسر خودش را بعد از جراحی پلاستیک نشناخت +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسری که بعد از جراحی پلاستیک مادرش هم او را نشناخت.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است خبر عمل جراحی زیبایی یک پسر تایلندی، سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. یکی از هدف انجام جراحی پلاستیک و زیبایی علاوه بر رفع ایراد احتمالی در اعضای صورت تغییر چهره است که برای برخی این تغییر باورنکردنی رخ می دهد.

جوانی ساده از تایلند به اسم نوپاجیت مونلین تا سن 22 سالگی همچنان از تنهایی و افسردگی رنج می برد. او می دانست که چهره نا زیبایی دارد و اطرافیانش نیز با تمسخر او بر درد او می افزودند. تا این که بخت زنگ در خانه ی او را به صدا دراورد و او توانست در شو "let me in" در کشورش حضور یافته و به عنوان منتخب برنامه بلیت یک مجموعه عمل های زیبایی در کره جنوبی را دریافت کرد.

او با فک کج، صورت جوشی و چهره ای کاملا معمولی به کره جنوبی یفر کرد ولی کاملا با چهره ای متفاوت بازگشت. مهمترین نکته ای که احساسات کاربران را برانگیخته است، ویدئویی است در آن نشان می دهد چگونه مادر او در دیدار با فرزندش او را نمی شناسد.

او دقایقی به مادر خود نگاه کرد اما مادرش هیچ عکس العملی نشان نداد ، انگار واقعا چهره ی مرد جوان به قدری تغییر کرده بود که حتی مادرش هم او را نمی شناخت. چند دقیقه بعد پسر بلند شد و کنار مادرش رفت. پرسید که مرا می شناسی؟ مادر که متعجب به او نگاه می کرد پاسخ داد که تا به حال جایی شما را ندیده ام فکر نمی کنم آشنا باشید. سپس او خودش را به مادرش معرفی کرد. واکنش مادر وصف ناپذیر است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала