افسر سابق ارتش اسرائیل سردار سلیمانی را تهدید به ترور کرد

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderافسر سابق ارتش اسرائیل سردار سلیمانی تهدید به ترور کرد
افسر سابق ارتش اسرائیل سردار سلیمانی تهدید به ترور کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک افسر سابق ارتش اسرائیل در یک برنامه تلویزیونی سردار قاسم سلیمانی را به ترور تهدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رعب و وحشت پوچ و تو خالی شش ساله‌ای که گروهک تروریستی داعش در جهان برپا کرده بود، در نهایت با وعده صادق شیرمردی از دیار ایران زمین درهم شکست؛ حاج قاسم سلیمانی، سردار کهنه کار جبهه‌های نبرد که قول مردانه‌اش در گرفتن انتقام خون فرزندان این مرز و بوم، خواب داعشیان ددمنش را در عرض کمتر از سه ماه بر هم زد و از هم پاشید.

به تازگی یکی از ژنرال‌های سابق ارتش اسرائیل در گفت و گو با شبکه i24 اسرائیل، در سخنانی تند و تهدیدآمیز علیه ایران، ترور سردار سلیمانی را هدف اسرائیل عنوان می‌کند.

گرشون هکوکین، افسر نظامی اسرائیل رو به مجری برنامه می‌گوید: "قاسم سلیمانی ممکن است هدف ترور اسرائیل و بازوهای امنیتی آن باشد. وقتی رأس هرم را جدا کنیم همه آرام و خوشحال می‌شوند. بله، سلیمانی هدف اسرائیل است. اسرائیل پیش از این نیز عملیات‌هایی از این دست را اجرا کرده است. ما می‌دانیم چگونه اجرا کنیم اما سؤال این است که آیا این اقدام برای اسرائیل خوب است؟ منطق ایران اکنون پایان یافته و ایران در آستانه مرحله جدیدی قرار گرفته است. آنها باید درباره شیوه کارهای خود بازنگری کنند و از نو بیندیشند".

هکوکین در ادامه در جواب این سوال که آیا اسرائیل می‌تواند با حضور نیروهای مورد حمایت ایران در مناطق ارضی کنار بیاید یا خیر گفت: "اسرائیل می‌تواند همزیستی مسالمت آمیزی به رغم وجود نیروهای حزب الله و ایران در مرزهای سوریه داشته باشد همانگونه که پیش از آن با ۱۲ گردان سوری داشت.

‌ما سال‌های طولانی با هم کنار آمده‌ایم و همزیستی مسالمت آمیز داشته‌ایم، اما آنچه اسرائیل در این مرحله باید انجام دهد و تا کنون انجام نداده ایجاد نوعی رعب و وحشت است. وقتی اوضاع تغییر کند همه می‌دانند چه اتفاقی خواهد افتاد".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала