راهی برای خواندن پیام های پاک شده واتس اپ پیدا شد

© Photo / Pixabayتوسعه دهندگان WhatsApp در اوایل نوامبر یک نسخه به روز شده از پیام رسان را منتشر کرد، که کاربران را قادر می ساخت که پیام ها را نه تنها در گوشی خود آنها بلکه در گوشی گیرنده نیز پاک کنند.
توسعه دهندگان WhatsApp در اوایل نوامبر یک نسخه به روز شده از پیام رسان را منتشر کرد، که کاربران را قادر می ساخت که پیام ها را نه تنها در گوشی خود آنها بلکه در گوشی گیرنده نیز پاک کنند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توسعه دهندگان WhatsApp در اوایل نوامبر یک نسخه به روز شده از پیام رسان را منتشر کرد، که کاربران را قادر می ساخت که پیام ها را نه تنها در گوشی خود آنها بلکه در گوشی گیرنده نیز پاک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، توسعه دهندگان WhatsApp در اوایل نوامبر یک نسخه به روز شده از پیام رسان را منتشر کرد، که کاربران را قادر می ساخت که پیام ها را نه تنها در گوشی خود آنها بلکه در گوشی گیرنده نیز پاک کنند.

با این حال، اخیرا مشخص شد که گیرندگان پیامهایی را که حذف شده اند را میتوانند بخوانند. برای انجام این کار، شما تنها نیاز دارید که این پیغامهای حذف شده را از طریق تاریخچه اعلان ها (Notification History) پیدا کرده و بخوانید. البته این فقط در مورد گوشی هایی با سیستم اندروید امکان پذیر است.

بعد از نصب برنامه باید مجوز دسترسی به اعلان ها را بدهید. بعد از اینکه فرستند پیغامهایش را پاک کرد. در تاریخچه اعلان ها دو اعلان نمایش داده می شود — پیام اصلی و اطلاعاتی که 'پیام پاک شده است' نمایش داده می شود.

ذکر شده است که کاربر قادر نخواهد بود تمام پیغامهای حذف شده را بخواند اگر طول آن بیش از 100 کاراکتر باشد. پیام های دارای عکس یا فیلم هایی که حذف شده اند نیز نمی توانند مشاهده شوند. علاوه بر این، اطلاعیه ها برای حداکثر چند ساعت ذخیره می شوند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала