ایتالیایی ها می خواهند با حذف ایران یا کشورهای عربی به جام جهانی فوتبال برسند

© Photo / Ed Yourdonتیم ملی ایتالیا کشور امیدوار است ایران یا چند کشور عربی توسط فیفا حذف شوند تا ایتالیا به جام جهانی برسد.
تیم ملی ایتالیا کشور امیدوار است ایران یا چند کشور عربی توسط فیفا حذف شوند تا ایتالیا به جام جهانی برسد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی ایتالیا کشور امیدوار است ایران یا چند کشور عربی توسط فیفا حذف شوند تا ایتالیا به جام جهانی برسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از توتو اسپورت، تیم ملی این کشور امیدوار است ایران یا چند کشور عربی توسط فیفا حذف شوند تا ایتالیا به جام جهانی برسد.

بعد از اینکه تیم ملی ایتالیا نتوانست سهمیه شرکت در جام جهانی روسیه را بدست آورد یکی از روزنامه های معتبر این کشور به نام توتو اسپورت دست به دامن فیفا شده تا فیفا بعد از بررسی ایران یا چند کشور عربی به ظن دخالت‌های سیاسی در امور فوتبال آن ها را حذف کند تا تیم ملی ایتالیا بتواند وارد جام جهانی روسیه شوند.

طبق ماده هفت اساسنامه فیفا برای رقابت‌های انتخابی، این احتمال وجود دارد که فیفا کشوری را با وجود کسب سهمیه جام جهانی کنار بگذارد و کشور دیگری را جایگزین کند. این اتفاق در یورو 1992 رخ داد و یوگسلاوی به دلایل سیاسی کنار گذاشته شد و دانمارک جایگزین این تیم شد و در نهایت هم همین دانمارک قهرمان مسابقات شد.

این روزنامه ایتالیایی کشورهایی را که با دخالت‌های سیاسی در امور فوتبالی‌ روبرو هستند را در اختیار فیفا قرار داده تا شرایط آنها را بررسی کنند. نام ایران، عربستان، نیجریه، سنگال و مصر در این فهرست دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد ایتالیایی‌ها با ناامیدی تمام آخرین شانس حضورشان در جام جهانی را جستجو می‌کنند و دست به دامن فیفا شدند تا ایران یا چند کشور عربی را از جام جهانی حذف کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала