قطر و امارات برای همکاری با سازمان ناتو در افغانستان اعلام آمادگی کردند

© AFP 2023 / Justin Tallisوزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات در جلسه وزرای دفاع ناتو در بروکسل آمادگی خود را برای همکاری با نیروهای ناتو در افغانستان اعلام کردند.
وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات در جلسه وزرای دفاع  ناتو در بروکسل آمادگی خود را برای همکاری با نیروهای ناتو در افغانستان اعلام کردند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات در جلسه وزرای دفاع ناتو در بروکسل آمادگی خود را برای همکاری با نیروهای ناتو در افغانستان اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ینس استولتنبرگ دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) اعلام کرد: وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات در جلسه وزرای دفاع ناتو در بروکسل آمادگی خود را برای همکاری با نیروهای ناتو در افغانستان اعلام کردند.

وی ادامه داد: تمایل قطر و امارات متحده برای همکاری با ناتو در افغانستان نشان دهنده حمایت جامعه جهانی از دولت و مردم افغانستان است. 27 عضو از 29 عضو سازمان ناتو همچنان به ادامه حضور نظامیان خود در افغانستان مصمم هستند.

ژنرال «طارق شاه بهرامی» وزیر دفاع افغانستان از تمایل وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات برای پیوستن به مأموریت نظامی ناتو در افغانستان استقبال کرد.

وزیر دفاع افغانستان گفت: ما از کشورهای قطر و امارات متحده می‌خواهیم تا در امر مبارزه با تروریسم در افغانستان با ما سهیم شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала