فوتبالدوستان روس در کمین لیونل مسی + فیلم،عکس

© AP Photo / Victor R. Caivanoفوتبالدوستان روس در کمین لیونل مسی +فیلم، عکس
فوتبالدوستان روس در کمین لیونل مسی +فیلم، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لیونل مسی یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان دنیا به همراه تیم ملی آرژانتین برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم ملی روسیه در مسکو بسر می برد.

به گزارش اسپوتنیک، محل تمرین تیم ملی آرژانتین در هنگام تمرین این تیم در محاصره ماموران قرار دارد. لیونل مسی و سایر بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای عزیمت به محل تمرین از اتوبوس های معمول و بزرگ استفاده نکرده و با استفاده از دو دستگاه خودروی ون ناشناس که دو خودروی پلیس آنها را همراهی می کنند به محل تمرین خود رفتند.

محافظان لیونل مسی

اعضای تیم ملی آرژانتین که برای برگزاری یک بازی دوستانه به روسیه سفر کرده اند شامل 60 نفر می باشند که یک سوم از آنها فوتبالیست بوده و سایر این افراد را مربی و گروه خدمات تشکیل می دهند که چهار محافظ آنها را همراهی می کنند. سرویس امنیت روسیه، محافظت از لیونل مسی و سایر اعضای این تیم را بر عهده گرفته است. سرویس مطبوعاتی فدراسیون فوتبال آرژانتین از ویدئوی حضور مسی در مسکو را که به تصویر کشیده بود، رونمایی کرد.
همانطور که خبرنگاران آرژانتینی اعلام کردند، در کنار تیم ملی این کشور همواره شش محافظ حضو دارد. در کنار این افراد نیز چهار محافظ تیم ملی آرژانتین که به همراه این تیم به روسیه سفر کرده است نیز حضور دارند که جمعا تعداد این محافظان به 10 نفر می رسد.

فرار مسی از دست سلفی بگیرها

فوتبالدوستان روس قادر به دسترسی به مسی نیستند. هتل محل اقامت تیم ملی آرژانتین در محاصره محافظان تیم ملی آرژانتین و نیروهای پلیس می باشد. محافظان آرژانتینی نیز به دقت مراقب بوده که فردی مزاحم اعضای تیم ملی این کشور نشود.
سباستین دیروسی مهاجم تیم "زنیت" موفق به انجام کاری شد که شاید بیش از نیمی از فوتبالدوستان روسیه خواهان آن هستند، گرفتن عکس یادگاری با لیونل مسی. وی در توضیح این عکس نوشت: "ممنون بخاطر عکس، اسطوره".
اما نکته جالب اینکه لیونل مسی در ابتدا فکر میکرد که او نیز یک هوادار معمولی فوتبال است.

Gracias por la foto IDOLO👏🏻 @leomessi

Публикация от Sebastian Driussi 🇦🇷 (@sebadriussi.11) Ноя 7 2017 в 3:47 PST

سرمای مسکو بلای جان مسی 

بازیکنان تیم ملی آرژانتین هنوز به هوای سرد مسکو عادت نکرده اند و گردن و گوش های خود را با شال می پوشانند. مسی نیر از این قائده مستثنی نبود و احتمالا به این دلیل در دو جلسه از تمرینات غایب بوده.

👈🏼🇦🇷❤️ #rusia #moscu #entrenamiento 🇷🇺 #yoamoamiseleccion 📢

Публикация от Papu Gomez (@papugomez_official) Ноя 7 2017 в 9:31 PST

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала