رازهای یک رهبر نئونازی که همجنس گرا و یهودی بود

© AP Photo / Natacha Pisarenkoرازهای یک رهبر نئونازی که همجنس گرا و یهودی بود
رازهای یک رهبر نئونازی که همجنس گرا و یهودی بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوین ویلشو، نئو نازی و سوپره ماتیسم ۵۸ ساله که ۴۰ سال از عمرش را در این راه صرف کرده ، ازیک راز غیر منتظره پرده برداشت و اعلام کرد که او همجنسگرا بوده و ریشه یهودی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، این بیانیه ویلشو در برنامه شبکه چهار تلویزیونی پخش شد.
این نئونازی به مجری شرح داد که در دوران نوجوانی درباره نفرت خود از یهودیان نوشته بود و فرم ورود به سازمان «جبهه نئونازی » را پر کرد علی رغم اینکه مادرش نیمی یهودی بود و در دوران قبل از ازدواج نام خانوادگی یهودی بنجامن داشت.
او درباره این انتخابش توضیح داد: « در مدرسه دوستان کمی داشتم. من خیلی دلم می خواست که عضو گروهی از افراد شوم که هدفی در زندگی دارند. اگر شما عضو گروهی باشید که جامعه آنها را به خاطر دیدگاه افراطی ایزوله می کند ، این به شما احساس انسجام می بخشد.»
اما وقتی اطرافیان مشکوک شدند که ویلشو همجنس گراست و او را سرزنش کردند متوجه شد که راه اشتباهی را انتخاب کرده است. امروز او بعد از خروج از جبهه نئونازی دچار سردرگمی شده و سعی می کند جایگزینی برای این جنبش بیابد.
کوین ویلشو صدها تظاهرات خیابانی برای افراطیون راست گرا سازمان دهی کرده است. در آغاز سال های ۹۰ او را به خاطر خرابکاری در یک مسجد و در ماه مارس امسال به خاطر اشاعه نفرت در اینترنت بازداشت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала