نشست هیات های انرژی هسته ای ایران و روسیه برگزار شد

© Sputnik / Maxim Blinovنشست هیات های انرژی هسته ای ایران و روسیه برگزار شد
نشست هیات های  انرژی هسته ای ایران و روسیه برگزار شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آقای کمالوندی و اسپاسکی با یکدیگر در مسکو دیدار نمودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفتر مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه، در استانه برگزاری سمینار 25 مین سال همکاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه بهره برداری صلح امیز از انرژی هسته ای، هیات های انرژی هسته ای دو کشور به سرپرستی اقای کمالوندی معاون بین الملل و امور حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران و اقای اسپاسکی معاون امور بین الملل روس اتم روز دوشنبه مورخ ۲۴ مهر ۱۳۹۶ با یکدیگر ملاقات کردند. در این نشست، دو طرف در خصوص همکاری در زمینه های مختلف و متنوع برای استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای بحث و تبادل نظر نمودند.

قرار است سمینار مذکور با مشارکت سازمان انرژی اتمی، روس اتم و وزارتخانه های امور خارجه دو کشور و حضور نمایندگان ۵+۱ طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ۱۳۹۶ در مسکو برگزار شود.
این سمینار با همکاری سازمان انرژی اتمی و روس اتم و وزارتخانه های امور خارج دو کشور سازماندهی شد و طی آن کارشناسان و صاحبنظران هسته ای دو کشور در زمینه راههای توسعه همکاری بحث و تبادل نظر می نمایند.
برگزارکنندگان این سمینار با دعوت ازنماینگان ۵+۱ و اتحادیه اروپا در صدد هستند به جهانیان این پیام را ابلاغ نمایند که تنها با هدف و نیت بهره برداری صاح آمیز تلاش می نمایند و از ثبات و صلح جهانی حمایت می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала