آیا رهبران اروپایی داشتن سگ را به داشتن فرزند ترجیح داده اند؟

© Sputnik / Alexandr Kryazhevسگ خوشبختی که هر روز به رستوران های لوکس می رود
سگ خوشبختی که هر روز به رستوران های لوکس می رود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چندی پیش اسپوتنیک مطلبی را منتشر کرد که در آن گفته می شود جامعه غرب یک گرایش غربی را به زنان ایران تحمیل می کند و آن اینکه بچه به دنیا نیاورده و تربیت نکنید بلکه سگ نگه دارید. وضع در خود اروپا چگونه است؟ آیا اروپاییان چنین مدلی را برای زندگی خود انتخاب کرده اند؟

بسیاری از رهبران اروپایی با وجود متاهل بودن واقعا بچه ندارند. آیا آنها در خانه هایشان سگ نگه می دارند؟
زن ایرانی با سگ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
معضل فرزندآوری در ایران
ـ آنگلا مرکل، صدراعظم 62 ساله آمان در دو ازدواج خود که اولی چهار سال طول کشید و دومی بیش از 30 سال از عمرش می گذرد، بچه دار نشده است. اما آنگلا خانم دارای سگ نیز نیست چون پس از حمله یک سگ شکاری به وی، از سگ ها به شدت می ترسد.
ـ امانوئل مکرون ، رئیس جمهور 39 ساله فرانسه نیز تصمیم گرفته بچه دار نشود و فقط به فکر پیشرفت شغلی خود باشد. مکرون با بریژیت تروینو، آموزگار دبیرستان خود ازدواج کرده که 24 سال از وی بزرگتر است. این زن و شوهر سه بچه خانم بریژیت از ازدواج اولش را بزرگ می کنند (وی در مجموع هفت فرزند دارد) و ظاهرا مکرون از این وضعیت خود کاملا راضی است. آنها همچنین در ماه اوت یک توله سگ را از پرورشگاه سگ ها گرفته و به خانه شان بردند.
ـ ترزا می، نخست وزیر 60 ساله بریتانیا هم که در سال 1980 یعنی 37 سال قبل ازدواج کرده، فاقد فرزند است. اما ترزا خانم در یکی از مصاحبه هایش به خاطر نداشتن فرزند ابراز تاسف کرده است.
ـ استفان لون، نخست وزیر 59 ساله سوئد با وجود گذشتن تقریبا 20 سال از زمان آشنایی با همسرش و 14 سال زندگی زناشویی با وی، بچه دار نشده است. وی که دارای دو فرزند از ازدواج اولش است، از همسرش فعلی اش بچه ندارد.
ـ پائلو جنتیلونی، نخست وزیر ایتالیا نیز که متاهل است، فاقد فرزند است.
ـ این نکته در مورد مارک ریوته، نخست وزیر 50 ساله هلند نیز صدق می کند که مجرد و بی فرزند است.
ـ ژان کلود یونکر، رئیس 64 ساله کمیسیون اروپایی نیز تا به حال صاحب فرزند نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала