فیسبوک از حق آزادی بیان دفاع نموده و شکایت ترامپ را رد کرد

© Sputnik / Vladimir Astapkovichمدیرعامل فیس بوک
مدیرعامل فیس بوک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک ضمن رد اتهام ضدیت این شبکه اجتماعی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می‌گوید دفاع از حق آزادی بیان فیس‌بوک را مورد انتقاد همه سیاستمداران و احزاب راست و چپ قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایران اینترنشنال، روزنامه نیویورک تایمز روز پنجشنبه ششم مهرماه در گزارشی در این مورد می‌نویسد: «مارک زوکربرگ شکایت دیروز ترامپ را در اینباره که فیسبوک ضد او می‌باشد رد کرده و می‌گوید این شبکه اجتماعی محلی برای ابراز عقاید گوناگون است. ترامپ در شکایت دیروز خود گفته بود که فیس‌بوک با ارایه جزئیات بیش از ۵ هزار آگهی بر روی این شبکه به کنگره آمریکا برای تحقیق در مورد دخالت روسیه در انتخابات سال گذشته این کشور، بر علیه او تبانی کرده است.»
زوکربرگ با نوشتن پیامی بر روی صفحه فیس‌بوک خود گفته است: «ترامپ می‌گوید فیسبوک بر علیه اوست. لیبرال‌ها هم می‌گویند ما به انتخاب ترامپ کمک کردیم. هر دو طرف به خاطر ابراز عقاید و محتوای روی فیس‌بوک ناراحت هستند و آنها را دوست ندارند. معنای داشتن جایی که همه بتوانند عقاید خود را روی آن مطرح کنند یعنی همین.»
در طول انتخابات سال گذشته در آمریکا همه کاندیداها یک صفحه ویژه روی فیس‌بوک داشتند که از طریق آن برنامه‌های خود را برای اداره کشور در صورت برنده شدن اعلام می‌کردند.
کنگره آمریکا اکنون در حال بررسی سطح نفوذ و تأثیرگذاری تبلیغات منابع روسی بر نتیجه انتخابات آمریکا می‌باشد. قرار است مسئولان فیس‌بوک و گوگل و توئیتر در این مورد در کنگره شهادت بدهند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала