رییس جمهور بولیوی ترامپ را بدترین تهدید برای زمین خواند

© AFP 2023 / Don Emmertاوو مورالس رییس جمهور بولیوی گفت:"ایالات متحده با استفاده از تحریم های غیرقانونی می خواهد گفت و گو در ونزوئلا را تحریم کند. ترامپ بدترین خطر برای زمین و بشریت است."
اوو مورالس رییس جمهور بولیوی گفت:ایالات متحده با استفاده از تحریم های غیرقانونی می خواهد گفت و گو در ونزوئلا را تحریم کند. ترامپ بدترین خطر برای زمین و بشریت است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اوو مورالس رییس جمهور بولیوی گفت:"ایالات متحده با استفاده از تحریم های غیرقانونی می خواهد گفت و گو در ونزوئلا را تحریم کند. ترامپ بدترین خطر برای زمین و بشریت است."

به گزارش اسپوتنیک ، اوو مورالس رییس جمهور بولیوی گفت:"ایالات متحده با استفاده از تحریم های غیرقانونی می خواهد گفت و گو در ونزوئلا را تحریم کند. ترامپ بدترین خطر برای زمین و بشریت است."

پیشتر، رئیس جمهور ایالات متحده محدودیت های جدیدی را برای ورود شهروندان چندین کشور اعلام کرده بود. برای شهروندان ونزوئلا، کره شمالی و چاد، این ممنوعیت از 18 اکتبر به بعد به اجرا در می آید. شهروندان ایران، یمن، لیبی، سوریه و سومالی در این لیست باقی خواهند ماند و از 18 اکتبر، محدودیت ها سخت تر و گسترش خواهند یافت، سودان از لیست این کشورها حذف شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала