وزیر امور خارجه کره شمالی حمله موشکی به امریکا را اجتناب ناپذیر دانست

© AP Photo / Bullit Marquezوزیر امور خارجه کره شمالی، ری یونگ هو، در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 'ضربه اجتناب ناپذیر' را به ایالات متحده اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کره شمالی، ری یونگ هو، در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 'ضربه اجتناب ناپذیر' را به ایالات متحده اعلام کرد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه کره شمالی، ری یونگ هو، در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 'ضربه اجتناب ناپذیر' را به ایالات متحده اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویتر، وزیر امور خارجه کره شمالی، ری یونگ هو، در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 'ضربه اجتناب ناپذیر' را به ایالات متحده اعلام کرد. او در پاسخ به ترامپ که رهبر کره شمالی را به مرد موشکی تشبیه کرده بود این پاسخ را داد.

او همچنین ترامپ را به نداشتن اطلاعات اولیه و احساسات درست متهم کرد و گفت به خاطر همین نواقص است که ترامپ رهبر کره شمالی را مورد بی احترامی قرارداده و او را به موشک تشبیه کرده.

او ادامه داد:" شاید ترامپ متوجه نمی شود که چه سخنی از دهانش خارج می گردد ولی بابت این اشتباهی که انجام داد ما را مجبور می کند که موشکهایمان از خاک امریکا دیدن کنند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала