آمریکا مهاجم اصلی جهان

© Sputnik / Zacharie Scheurerروس ها در مرکز برلین
روس ها در مرکز برلین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارگردان آلمانی معتقد است که طرزتفکر روسی به آلمانی ها نزدیک تر از «شوی آمریکایی» است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به نشریه «رینیشه پست»، تیل شوایگر کارگردان و هنرپیشه آلمانی معتقد است که طرز تفکر روسی  به آلمانی ها بمراتب نزدیک تر از «شوی آمریکایی» است.  به گفته وی خیلی ها در آمریکا«فقط ظاهر سازی می کنند و رفتار آنها بیشتر حالت شو دارد». اما روس ها دوستان وفاداری هستند که با وجود مسأله کریمه و باصطلاح «نقض حقوق بین المللی»باید با آنها روابط خوبی برقرار کرد.

وی در این خصوص گفت:«دونالد ترامپ،به کارهای باورنکردنی و عجیب و غریبی دست می زند و مدام در باره اهمیت مناسبات با روسیه حرف می زند. اما بیائید به سیاست واقعی با روسیه روآوریم. این به نفع ما خواهد بود. طرز تفکر روسی به ما نزدیکتر از آمریکایی است. من 7 سال در آمریکا زندگی کردم و از نزدیک با آنها آشنا شدم. خیلی ها در آمریکا ظاهرسازی می کنند و رفتار آنها بیشتر حال شو و نمایش دارد. طی 7 سال فقط دو دوست پیدا کردم که یکی از آنها هم انگلیسی بود. فرهنگ و وفاداری  و دوستی در بین روس ها قوی تر و پایدارتر است.

 

روسیه پس از جنگ جهانی دوم باعث و بانی چند جنگ بوده است؟ آمریکا چطور؟ پایگاه های نظامی کدام کشور بیشتر است؟ کدام کشور در این جهان مهاجم واقعی است؟ هیچکس در صدد تحریم آمریکا برنیامد وقتی ایالات متحده به عراق حمله کرد و در نتیجه  کل خاورمیانه را بی ثبات ساخت. آمریکا  مهاجم اصلی است و تمام بدبختی ها نصیب ما می شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала