چه کسی اجازه تماشای "سایت های پورنو" را در کره شمالی دارد؟

CC0 / Pixabay / چه کسی اجازه بازدید از "سایت های پورنو" را در کره شمالی دارد؟
چه کسی اجازه بازدید از سایت های پورنو را در کره شمالی دارد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی اجازه بازدید از سایت های سکسی را در کره شمالی دارند! به نظر شما چه کسانی این اجازه را دارند؟!

سایت معروف پورنو گرافی "پورن هاب"، گزارشی از بازدید ساکنان کره شمالی از وب سایت خود منتشر نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش وب سایت پورنو گرافی "پورن هاب" در تجزیه و تحلیل آمار بازدیدکنندگان سال 2016 و 2017، سرورهای کره شمالی نیز حضور فعال داشته اند.

بر اساس آمار این سایت بازدیدکنندگان کره شمالی ترجیح میدهند که فیلم های پورنو با زنان آسیایی را مشاهده نمایند. در این میان نظرات، فیلمهای پورنو با بازیگران ژاپنی در راس است.

آیا شما می توانید حدس بزنید، چه کسی می تواند پورنوگرافی آنلاین را در کره شمالی ببیند؟ فرض اول این است که گردشگران خارجی می توانند از اینترنت استفاده کنند و فیلم های پورنو را ببیند. اما این نظریه غلط می باشد، زیرا آنها به اینترنت دسترسی ندارند (مثلا، توریست های روسیه در کره شمالی معمولا در سفارت روسیه اجازه دسترسی به اینترنت دارند)، از سوی دیگر در این کشور بر گردشگران نظارت خاصی صورت می گیرد تا تخلف ننمایند.

شهروندان معمولی دارای تلفن های همراه، گوشی های هوشمند و رایانه هستند، اما آنها به سیستم داخلی کره شمالی وصل می باشند، که از طریق آن نمی توان به اینترنت جهانی وارد شود. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که تنها مقامات بالا، افراد با موقعیت بالا، اجازه استفاده از اینترنت و تماشای پورنوگرافی را در کره شمالی داشته باشند. دسترسی آزاد به اینترنت در کره شمالی تقریبا تنها برای سیستم های اطلاعاتی و امنیتی فراهم است؛ در سالهای اخیر سایت های زیادی در کره شمالی به ثبت رسیده است، بنابراین دسترسی به اینترنت در برخی موارد فراهم شده است.

حال می توان حدس زد، چه کسی در کره شمالی امکان بازدید از سایت های سکسی را دارد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала