افراد ناشناس اسبی را که پوتین هدیه داده بود دزدیدند+ عکس

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر اسبی که رییس جمهوری روسیه ولادیمیر پوتین به گلوریا کولسنیکووا دانش اموز منطقه استاوروپول هدیه داده بود دزدیده شد.
اسبی که رییس جمهوری روسیه ولادیمیر پوتین به گلوریا کولسنیکووا دانش اموز منطقه استاوروپول هدیه داده بود دزدیده شد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسبی که رییس جمهوری روسیه ولادیمیر پوتین به گلوریا کولسنیکووا دانش اموز منطقه استاوروپل یک هدیه داده بود دزدیدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روسکایا گازیتا، اسبی که رییس جمهوری روسیه ولادیمیر پوتین به گلوریا کولسنیکووا دانش اموز منطقه استاوروپول هدیه داده بود دزدیدند.

گلوریا گفت من از رییس جمهور ولادیمیر پوتین خوشم می اید به خاطر همین در مناسبت های مختلف مثل روز تولد، سال نو، و جشن های دیگر به او تبریک می گفتم اما در ماه مارس 2016 نامه ای نوشتم و ارزوی خودم را به او گفتم.

بعدها یک پاسخ از سوی دولت به دستش رسید که درخواستش تحت بررسی است. چند روز بعد وزیر کشاورزی استاوروپول با او تماس گرفت. گلوریا ادامه داد وزیر کشاورزی استاوروپول سعی کرد که با مسائل مختلف موضوع را منحرف کند و پیشنهاد ثبت نام در یک کلاس اموزش اسب سواری را داد ولی من به او گفتم که ارزوی من داشتن یک اسب برای خودم است این ارزوی من از بچگی بوده.

بعدها، یک هیأت از مقامات وارد روستای انها شدند. آنها حیاط را مورد بررسی قرار دادند و گفتند که یک انبار جدید باید ساخته شود. در طول تعطیلات تابستانی، گلوریا به منظور خرید وسایل انبار به مسکو رفت تا کار کند و پول جمع اوری کند، اما مقامات منطقه تحویل اسب را به تاخیر می انداختند. تا اینکه مادرم یک روز گغت ولادیمیر پوتین مستقیما به مقام استاوروپول زنگ زده و گفته که اگر تا تابستان اسب را به گلوریا تحویل ندهند با انها طور دیگری برخورد خواهد کرد. گلوریا بعد از دریافت اسب نام او را پرزیدنت گذاشت ولی یک روز که انها برای کاری در خانه حضور نداشتند، دزدان با شکستن قفل اسطبل اسب را می دزند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала