دختر دهه 90 که زایمان حیوانات را انجام می دهد +ویدئو

© Sputnik / Maksim Bogodvidدختر دهه 90 که زایمان حیوانات را انجام می دهد +ویدئو
دختر دهه 90 که زایمان حیوانات را انجام می دهد +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر خردسالی که زایمان یک بز را بدون هیچ ابزار و کمکی انجام می دهد به شدت مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از دختر کوچکی که در یک استبل مشغول زایمان وضع حمل یک بز باردار یوده و توانست با دستان خالی و بدون هیچ ابزاری بزغاله را به دنیا بیاورد، مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

این بزرگ بشه چی میشه

Публикация от Ali Reza (@alirezadelpasand) Авг 23 2017 в 7:42 PDT

در نگاه اول شاید به نظر کسانی که در شهر متولد شده و به سبک شهری زندگی می کنند این ویدئو چندش آور باشد ولی جالب است بدانید که در اروپای شرقی و مخصوصا در روسیه بسیاری از کودکان، پسران و دختران نوجوان و جوان آخر هفته یا تابستان ها به روستاها نزد اقوام خود می روند و در کارهای کشاورزی، زراعی، دامداری و غیره کمک می کنند. در این کشورها برعکس برخی از کشورها، کار خجالت آوری نبوده و حتی توسط پدر و مادر ها بسیار توصیه نیز می شود. برخی از خانواده ها این کار را انجان می دهند تا کودک در زندگی خود بتواند تجربه های متفاوتی را پشت سر بگذارد. برخی نیز بر این باورند که بدین ترتیب کودک می فهمد که هیچ کاری خجالت ندارد که این درس بزرگی در زندگی هر فردی می تواند باشد.
گفته می شود که این ویدئو در یکی از رووستاهای آلمان گرفته شده است. این دختر در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به "دهه نودی های قبلی سوتفاهم بود" مشهور شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала