ساختن شبح دیجیتال برای زندگی بعد از مرگ

© Sputnikساختن شبح دیجیتال برای زندگی بعد از مرگ
ساختن شبح دیجیتال برای زندگی بعد از مرگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
می توانید شبح دیجیتالی از خودتان بسازید که بعد از فوت شما فعال باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی بی سی، شما می توانید هم اکنون یک شبح دیجیتال از خود بسازید که بعد از مرگ در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد به طوری که این شبح دیجیتال در فیس بوک و اینستاگرام و تلگرام عکس و فیلم بگذارد تا برای همیشه جاودانه شوید.

اما چگونه نسخه دیجیتال ساخته می شود؟ شرکت‌های تازه تاسیس تکنولوژی سرمایه گذاری های سنگینی را در این زمینه شروع کرده‌اند به این ترتیب که انها می توانند هر فعالیتی که شما در فضای مجازی داده اید را مشاهده کنند، مثلا افکار، ایده‌ها، اظهار نظر و عکس‌ها آنها سپس این اطلاعات را جمع‌آوری کرده و با کمک هوش مصنوعی نسخه دیجیتال از شما خلق نمایند.

به این ترتیب پس از اینکه جان به جان آفرین تسلیم کردید و فوت شدید، شبح مجازی شما می‌تواند با افرادی که قیلا در ارتباط بودید گپ بزند و دوباره در ارتباط باشد اما این شاید بیش از همه برای نوادگان شما جالب باشد که می‌توانند شما را در توئیتر یا اینستاگرام دنبال کنند و با شما در ارتباط باشند.

تا به حال ۳۷ هزار نفر برای خلق نسخه دیجتال خود در شرکت اینتریم ثبت‌نام کرده‌اند، که نشان می دهد علاقمند به این تکنولوژی کم نیستند، البته قرار است که این شرکت از سال آینده خدمات خود را ارائه دهد.

برخی از این شرکت‌ها حساب‌های کاربری شما را هم در شبکه‌های مجازی مدیریت خواهند کرد و اطلاعات مربوط به شما را در سرور ذخیره می نمایند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала