گزارش و تحلیل

ادعای جالب بانوی ژاپنی درباره ایرانیها +ویدئو

© Fotolia / Peach100ادعای جالب بانوی ژاپنی درباره ایرانیها +ویدئو
ادعای جالب بانوی ژاپنی درباره ایرانیها +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته بانوی ژاپنی، ایرانی ها عامل فرهنگ در ژاپن بوده اند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی به کرات منتشر شده است که در آن بانوی ژاپنی در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه ایران اقدام به گفتن رازهایی در مورد ژاپن و ارتباط آن با ایران کرده است.

احساسى از غم و شادى. #ايران #ايراني #ژاپن #ژاپنی

Публикация от Amelia Assadi (@fadayiran) Авг 10 2017 в 8:33 PDT

به گفته این بانو، جاده ابریشم برای ژاپنی ها اهمیت بسیار ویژه ای دارد به این علت که در ۲۰۰۰ سال پیش، مهاجران ایرانی که از طریق جاده ابریشم به ژاپن سفر کرده اند، پایه امپراطوری در ژاپن را بنا گذاشتند. همچنین ایرانی ها تمدن و فرهنگ را به این کشور آوردند.
به گفته این بانوی ژاپنی، در موزه ژاپن پارچه های قدیم ایرانی و پارچه های ابریشمی که حتی دیگر در ایران وجود ندارد، نگهداری می شود. همچنین در کشور ژاپن مراسم های چهارشنبه سوری و سیزده به در نیز برگزار می شود.

مهمان ژاپنی این برنامه همچنین از نزدیکی فرهنگ ایرانی و ژاپنی سخن گفت. به گفته او در ژاپن، احترام به خانواده و خانواده دوستی وجود دارد که این قضیه از جزئی از فرهنگ ایرانی می باشد.
بسیاری از کاربران از این برنامه و مهمان ژاپنی استقبال کرده اند و عنوان کرده اند که این بانو فارسی را خوب حرف می زند. همچنین بسیاری از کاربران معتقدند که در در زمان حال کشور ژاپن فرهنگ بالاتری از کشور ایران دارد و این مسئله بیانگر پسرفت ایرانی ها را در این سال ها می باشد.
جالب است بدانید که این بانو یکی از جالب ترین مهمان این برنامه به گفته کاربران شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала