گزارش و تحلیل

مردی که پس از دیدن همسرش بدون آرایش او را طلاق داد +عکس

© REUTERS / Jorge Duenesمردی که پس از دیدن همسرش بدون آرایش او را طلاق داد +عکس
مردی که پس از دیدن همسرش بدون آرایش او را طلاق داد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد الجزایری یک روز پس از ازدواج وقتی چهره همسرش را بدون آرایش دید از او به دلیل فریبکاری شکایت کرد!

به گزارش اسپوتنیک، روز به روز خبرهای بیشتری از نارضایتی مردانی که با همسران زیبا ازدواج کرده ولی بعدها متوجه شدند که این زیبایی تنها حاصل تلاش یک آرایشگر ماهر بوده است، بیشتر می شود. مدتی است که خبر یک مرد که گفته می شود از کشور الجزایر است و همسر خود را به خاطر فریبکاری تلاق داده است، سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

در خبرهای مربوط به او که توسط بسیاری از کاربران در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود، گفته شده است که این مرد الجزایری یک روز پس از ازدواج وقتی چهره همسرش را بدون آرایش دید از او به دلیل فریبکاری شکایت کرد. او در این رابطه توضیح داده است که وقتی از سرکار به خانه برگشتم فکر کردم یک غریبه در خانه است.
با در دسترس قرار گرفتن لوازم آرایشی برای عموم مردم، آرایش نیز به موضوع ساده ای تبدیل شده است. در این رابطه با کمی گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می توان تصاویر بسیاری از دخترانی که قیافه آنها پیش و پس از آرایش باورکردنی نیست را مشاهده نمود. 

تاثیر آرایش و پوشش صحیح در تغییر سن و ظاهر(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
تاثیر آرایش و پوشش صحیح در تغییر سن و ظاهر(ویدئو)

کاربری در این رابطه می نویسد "چند روز بعد از نامزدیشون پسره یه جعبه آیفون ۷ بعنوان کادو برای آرایشگر میفرسته: آرایشگره جعبه رو باز میکنه‌‌ ، میبینه توش یه نوکیای ساده است و روش نوشته: اکنون احساسم را درک میکنی."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала