افزایش 90% فروش پناهگاه زیرزمینی در آمریکا

© Photo / Public DomainБункер
Бункер - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت امریکایی Rising S که به ساخت پناهگاه های زیرزمینی اشتغال دارد، افزایش 90% فروش خود طی دو هفته اخیر در شرایط تیرگی روابط پیونگ یانگ و واشنگتن را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، هاری لینچ، مدیر شرکت امریکایی اظهار داشت فروش پناهگاه های زیرزمینی مخصوصا در ژاپن افزایش یافته است چون در درجه اول این کشور با خطر ناشی از کره شمالی روبرو است و مردم در انجا نگران هستند. وی افزود در امریکا نیز پس از انتشار اخباری درباره موشک های بالستیک قاره پیمای کره شمالی میزان فروش افزایش یافته است.
در سایت شرکت امریکایی Rising S کاتالوگ پناهگاه ها که دارای اندازه ها و قیمت های گوناگون هستندف عرضه شده است. قیمت کوچکترین آنها که یک اتاقه و اندازه آن 8 در 12 متراست، 39500 دلار و قیمت بزرگترین آنها که چند اتاقه و یک مجموعه تمام و کمال است، هشت میلیون دلار می باشد.
گنجایش یکی از این پناهگاه های بزرگ به نام "آریستوکرات" بیش از 50 نفر است و علاوه بر آشپزخانه و اتاق پذیرایی بزرگ، دارای گاراژ خودرو، محل بازی بولینگ، استخر، حمام سونا، تالار تمرینات ورزشی ، سالن سینما و همچنین گلخانه است و مجهاز به نیروگاه کوچک برق می باشد.
روابط آمریکا و کره شمالی اخیرا به شدت تیره شده است. خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد پیونگ یانگ در حال بررسی امکان حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در گوام است و در پاسخ ترامپ گفت کره شمالی در صورت تهدید ایالات متحده با آتش و خشم روبرو خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала