اتهام کودک آزاری به آنجلینا جولی

© AP Photo / Dima Gavryshاتهام کودک آزاری به آنجلینا جولی
اتهام کودک آزاری به آنجلینا جولی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود ، بدرفتاری وهرگونه آزار به کودکان را در جریان انتخاب بازیگر برای فیلم « نخست پدرم را کشتند» به شدت رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، آنجلینا جولی بازیگر مشهور و نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان در فیلم جدیدش با نام «نخست پدرم را کشتند» از کودکان کامبوجی بازی گرفته است.
اخیرا او درباره شیوه انتخاب بازیگران کودک برای فیلمش شرح داده بود. در این شیوه به کودکان فقیر پول می دادند و در نهایت آن‌ها را مجبور می کردند که پول را پس بدهند.
توضیحات آنجلینا جولی درباره نحوه انتخاب بازیگر واکنش‌های فراوانی به دنبال داشت که او را به بدرفتاری و سوءاستفاده از کودکان نیز متهم می‌کرد.
این بازیگر سرشناس در پاسخ به این واکنش‌های منفی گفته است: «مردم از فرایند انتخاب بازیگر برداشت اشتباهی داشتند. دیدگاه فیلم جلب توجه به وحشتی است که کودکان در جنگ با آن روبه‌رو می‌شوند. در جریان آزمون انتخاب بازیگر از کودکان پول واقعی گرفته نشد و مطرح کردن آن به این شکل ناراحت‌کننده و نادرست است.»
وی ادامه داد: «تمام کارها برای مطمئن شدن از امنیت، راحتی و آسایش کودکان از زمان آزمون و دوران فیلمبرداری تا کنون انجام شده است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала