پلیس واشنگتن: مورد مشکوکی در مورد مرگ وزیر رسانه ای روسیه مشاهده نشده

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر پلیس واشنگتن: مورد مشکوکی در مورد مرگ وزیر رسانه ای روسیه مشاهده نشده
پلیس واشنگتن: مورد مشکوکی در مورد مرگ وزیر رسانه ای روسیه مشاهده نشده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ریچل رید سخنگوی پلیس واشنگتن گفت: پلیس معتقد است که موضوع مشکوکی درباره مرگ میخائیل لسین وزیر سابق رسانه ای روسیه وجود ندارد و شواهد جدیدی نیز وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس واشنگتن در پاسخ به مقاله نشریه BuzzFeed که اعلام کرده، اف بی آی و سازمان اطلاعاتی آمریکا معتقدند که میخائیل لسین به قتل رسیده با توجه به اینکه دادستان فدرال آنرا رد کرده است، در مصاحبه با شخصی که با روند پیگیری این پرونده در ارتباط نمی باشد، گفت که اف بی آی معتقد است که کرملین پشت این ماجرا قرار دارد.
وی گفت پس از مذاکره با تیم پیگیری این پرونده، ما موردی مبنی بر مشکوک بودن مرگ لسین مشاهده نکردیم. وی افزود در صورت مشاهده موارد جدیدی، تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت خواهد گرفت.

روز ۳ نوامبر ۲۰۱۵ میخائیل لسین قرار بود در مهمانی بزرگی به افتخار یک میلیاردر و خیر روس در یکی از هتل‌های مجلل شهر واشینگتن شرکت کند؛ ولی او به مهمانی نیامد و کمتر از ۴۸ ساعت بعد در ۵ نوامبر جسد او در اتاق هتلش در همین شهر کشف شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала