طرح هایپر مارکت 10 میلیون دلاری ایران در تاتارستان

© AP Photo / Vahid Salemiطرح هایپر مارکت 10 میلیون دلاری ایران در تاتارستان
طرح هایپر مارکت 10 میلیون دلاری ایران در تاتارستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در راستای همکاری های تجاری ایران در بازار تاتارستان، 10 میلیون دلار برای احداث مرکز بزرگ فروش محصولات ایرانی در تاتارستان سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین انجمن اقتصادی ایران و تاتارستان در روسیه با نتایج مثبتی همراه شده است. در این انجمن، شرکت ایرانی "زرین صدور توس" تمایل خود مبنی بر سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری در احداث یک مرکز فروش مواد  غذایی ایرانی در تاتارستان را اعلام نموده است. به احتمال زیاد شروع به کار این سوپرمارکت بزرگ (هایپر مارکت) در سپتامبر 2017 عملی گردد. ، آرتور نیکلایف، مدیر اداره پیشبرد کارآفرینی اتاق بازرگانی و صنعت جمهوری تاتارستان پس از بازدید هیئت ایرانی از تاتارستان در خصوص طرح سوپر مارکت فوق گفت: این طرح سرمایه گذاری معادل کل تمام سرمایه گذاری انجام شده بین ایران و تاتارستان در سال 2016 (میزان 12 میلیون دلار) می باشد.

شایان ذکر است، هفته گذشته هیئت نمایندگی استان خراسان رضوی ایران به ریاست علیرضا رشیدیان، استاندار وارد تاتارستان شد.

در طی دیدارهای انجام شده، لزوم بازگشایی بازارهای تارتارستان بر روی ایرانیان تاکید ورزیده شده است. همچنین از سوی دیگر تاتارستان علاقه بسیار به گسترش سفرهای توریستی ساکنان تاتارستان به ایران می باشند.

آرتور نیکلایف پیش از این اعلام نموده بود: در طی این بازدید طرف ایرانی برای خریداری اتوبوس و غله در تاتارستان، همچنین صادرات محصولات خود به این جمهوری روسیه بطور مستقیم و بدون واسطه ابراز آمادگی کرده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала