وزیر امور برکسیت اسناد را در چمدان ویژه حمل می کند

© Sputnik / Alex MacNaughtonМинистр по вопросам выхода из ЕС Дэвид Дэвис у резиденции главы правительства Великобритании на Даунинг-стрит, 10 выхода Великобритании из ЕС
Министр по вопросам выхода из ЕС Дэвид Дэвис у резиденции главы правительства Великобритании на Даунинг-стрит, 10 выхода Великобритании из ЕС - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیوید دویس وزیر امور برکسیت تمامی اسناد خروج از اتحادیه اروپا را با چمدان ویژه غیرقابل نفوذ حمل می کند.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید دویس وزیر امور برکسیت اسناد مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را در چمدانی حمل می کند که در مقابل هر گونه نفوذ الکترومغناطیسی مقاوم است. این اقدامات امنیتی برای جلوگیری از نفوذ جاسوسان می باشد.

اتحادیه اروپا به بریتانیا وعده داده است که در صورت عدم خروج از اتحادیه، حمایت های لازم را به عمل اورد.

به گفته منابع خبری، چمدان مذکور با سلول تحت عنوان «فارادی» محافظت می شود که مانع از تاثیرات الکترومغناطیسی می شود. این سیستم تمامی دستگاه های کنترل از راه دور، جی پی اس و سیگنال های وای فای را خنثی کرده و مانع از سرقت اطلاعات می شود.

دیوید دویس حتی ساعت مارک اپل خود را عوض کرده و مارک گارمین گرفته است تا مبادا از طریق ساعت استراق سمع صورت بگیرد.

تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا روز 23 ژوئن 2016 به همه پرسی گذاشته شد. بریتانیا روز 29 مارس رسما اعلام کرد که پروسه خروج از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است. در همین رابطه نامه ای به دونالد توسک رییس شورای اروپا نوشته و وی را مطلع ساخت. طبق قوانین اتحادیه اروپا و ماده 50 قرارداد لیسبون در خصوص خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا باید روز 29 مارس 2019 از اتحادیه خارج شود، یعنی دو سال پس از آغاز برکسیت.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала