عیاشی و خوشگذرانی نیروهای داعش

© REUTERS / REUTERS TVعیاشی و خوشگذرانی نیروهای داعش
عیاشی و خوشگذرانی نیروهای داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شنیده هایی حاکی بر آنست که ابوبکر بغدادی رهبر داعش و همدستان وی به عیاشی و خوشگذارنی می پرداختند.

اوقات فراغت بدون اینترنت و تلفن
به گفته شاهدان، استفاده از تلفن و اینترنت برای تروریستها ممنوع است.
سعید با تابعیت روسیه که مدتی در زیر پرچم داعش به مبارزه می پرداخت، گفت؛ به ندرت با خانه خود تماس می گرفتیم. به طور مثال، من برای اولین بار پس از یکماه با همسرم صحبت کردم. اینترنت در دسترس ما نبود و در مکان هایی که اینترنت وجود داشت، اجازه ورود به ما نمی دادند. به ما می گفتند که اینترنت ما را از هدفمان دور می کند.
جکوزی
یکی از تروریست های سابق نیز می گوید؛ بهترین ها همیشه در اختیار فرماندهان نیروهای داعش بود. در خاک سوریه و عراق خانه های اعیانی بسیاری بود که مالکان آنها برای دوری از جنگ آنها را ترک کرده بودند. فرماندهان ارشد این خانه ها را تصرف می کنند و در استخر و جکوزی به استراحت و تفریح می پردازند. به گفته وی تعداد این خانه به قدری زیاد است که برخی از از این فرمانده ها به طور دائم از خانه ای به خانه دیگری نقل مکان می کنند.
فوتبال
در اکتبر سال 2014 از برگزاری جام جهانی فوتبال در بین گروهای تروریستی گزارش شد. گروه تروریستی "حکومت اسلامی" مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت. علاوه بر اسلامگرایان لیبی، در این مسابقات تروریست هایی از افغانستان، مصر، عراق و سوریه شرکت کردند. اما اخباریدر مورد برنده این مسابقات، چگونگی، برگزاری و یا عدم برگزاری این مسابقات مخابره نشده است.
خوشگذرانی و عیاشی
گوشه هایی از فیلم های مستهجن جهادگران با زنان روسپی که در مناطق تحت کنترل نیروهای داعش کار و زندگی می کنند، در اختیار رسانه برخی از کشورها قرار گرفته. به گفته نیروهای ارتش سوریه به احتمال فراوان این فیلم ها در منطقه حمص ساخته شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала