پوتین برای چه کسی درب ماشین را باز کرد؟ "بانوی مرموز قرمز پوش" کیست؟ + ویدئو

اشتراک
بانوی مرموز قرمز پوشی که پوتین درب ماشین را برای او باز کرد، کیست؟ آیا معشوقه است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در چند روز اخیر سفری به صومعه والام در روسیه انجام داد. اما توجه رسانه های خبری به نکته ریزی در این سفر جلب شد. پوتین تنها سفر ننمود. بلکه شخص دیگری (خانم و یا آقا) همراه وی بود، هنوز اطلاعی از همراه رئیس جمهور منتشر نشده است.

پس از سفر پوتین به صومعه والام، سوالات بسیاری در ذهن برخي افراد بوجود آمد، همراه پوتین چه کسی بود که پوتین درب ماشین را برای او باز کرد. در ویدئوی منتشر شده شخصی در صندلی عقب ماشین رئیس جمهور نشسته بود. پوتین پس از توقف ماشین درب را برای او باز می کند، اما این مسافر با حرکت دست خود نشان می دهد که قصد پایین آمدن از ماشین را ندارد و در نهایت رئیس جمهور درب ماشین را می بندد. اما در این میان پالتوی قرمز رنگ این فرد به چشم می آید. از روی ویدئو نمی توان تشخیص داد که او زن است یا مرد.

اکنون رسانه های می گویند: ممکن است این شخص معشوقه پوتین باشد؟

 در واکنش به این اظهارات رسانه ها، دیمیتری پسکوف گفت: قطعا این چنین نیست. در صندلی عقب یک مامور امنیتی نشسته بود و پوتین در را باز کرد. پسکوف گفت به احتمال زیاد پوتین می خواست ژاکت خود را بردارد، زیرا ایشان همیشه برای جلوگیری از چروک شدن لباسش، ژاکت خود را در می آورد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала