سیلوستر استالونه، قهرمانی که پیر نمی شود +عکس

© Photо: EPASylvestre Stallone
Sylvestre Stallone - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تولد 71 سالگی قهرمان فیلم های اکشن و هیجانی "سیلوستر استالونه" در حالی صورت گرفت که تصور سن او و این که او پیر شده است برای بسیاری از طرفداران او غیر ممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، خبر جشن تولد سیلوستر استالونه که یکی از ستاره های محبوب دنیای سینما بوده و بسیاری از جوانان امروزی سراسر دنیا با فیلم های او خاطره دارند، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

Сильвестр Сталлоне с дочками. 💛 #silvesterstalone

Публикация от Geek In Azerbaijan (@geek_in_azerbaijan) Июл 9 2017 в 12:39 PDT

وقتی کلمه انسان 71 ساله به گوش انسان می رسد، اولین تصور، اغلب نقش یک پیرمرد 71 ساله در ذهن خطور می شود. این در حالی است که با نگاهی به سیلوستر استالونه و اندام ورزیده او تصور این که او 71 سال داشته باشد بسیار سخت است.

#سيلوستر #استالونه بازيگر مطرح سينماي اکشن #هاليوود که تا به حال سه بار نامزد #اسکار شده امروز شمع تولد 71 سالگي‌اش را خاموش مي‌کند. "سيلوستر اِستالونه" متولد ۶ جولاي ۱۹۴۶ بازيگر، کارگردان و نويسنده آمريکايي است. وي را عمدتاً بخاطر بازي در نقش‌هاي اکشن فيلم‌هاي هاليوودي مي‌شناسند. دو نقش بيادماندني سيلوستر، يعني #رمبو و #راکی از مهم‌ترين نقش‌هاي او هستند که در به شهرت رساندنش بسيار تاثير گذار بودند. وي علاوه بر بازيگري، نويسندگي تک‌تک قسمت‌هاي اين فيلم‌ها را نيز بر عهده داشت. #سيلوستر_استالونه بخاطر بازي در فيلم راکي نامزد دريافت دو جايزه اسکار، يکي براي بهترين بازيگر و ديگري براي بهترين نمايشنامه شد. وي سومين بازيگر تاريخ بود که بخاطر يک فيلمش، نامزد دريافت اين دو جايزه شد. پيش از او فقط چارلي چاپلين و اورسن ولز به اين افتخار نائل شده بوند. فيلم راکي علاوه بر ديگر موفقيت‌هايش توانست در فهرست ملي ثبت فيلم و موزه #اسميتسونين نيز به ثبت برسد. او بعد از نوشتن فيلمنامه راکی آن را به کمپاني براي ساختن تحويل داد، کمپاني موافقت خود را براي ساخت آن اعلام کرد، اما معتقد بود که سيلوستر نبايد در نقش اصلي حضور داشته باشد، سيلوستر مصمم بود که نقش را خودش بازي کند و گرنه رضايت نمي‌داد که فيلم ساخته شود. بالاخره بعد از مدت‌ها بحث بين کمپاني و سيلوستر، کمپاني قبول کرد که خود سيلوستر نقش اصلي را بازي کند. فيلم ساخته شد و سيلوستر توانست براي اين فيلم کانديد دريافت اسکار بهترين فيلمنامه نويسي و بازيگري شود. افتخاري که سکوي پرتاب سيلوستر براي نقش آفريني‌هاي بزرگ‌تر بود. زماني که براي #فيلم "راکي" توانست به موفقيت هاي زيادي برسد، "راجر ايبرت" مقاله اي نوشت که در آن اشاره کرده بود که "استالونه" بزودي تبديل به يک "مارلون براندوي" ديگر خواهد شد! بعد از اين مقاله " استالونه " توانست يک رکورد از خود برجاي بگذارد، او توانست 30 بار کانديد دريافت تمشک طلايي شود که اغلب آنها مربوط به بدترين بازيگري بود! او توانسته است 10 بار اين تمشک را دريافت کند و به همين دليل در سال 2000 توانست لقب "بدترين بازيگر قرن" را بدست بياورد! يک بار مصرف‌ها، راکي، رمبو، قاضي دِرِد، شهرک آدمکش‌ها، کبري، #زندان، فرار به سوي پيروزي، تخريب‌چي و صخره نورد از جمله فيلم‌هايي هستند که استالونه در آنها خوش درخشيده است. وي سال گذشته براي فيلم "کريد" به کسب #جايزه_اکسار نزديک شد اما آن را دريافت نکرد. استالونه #گلدن_گلاب را برای همین فیلم دریافت کرد. #تولد #sylvester #stallone #sylvester_stallone #gardenzio #born

Публикация от سینمالاین (@cinemaline3000) Июл 6 2017 в 12:56 PDT

او همچنان در صنعت سینما مشغول به کار است و گذشته از فیلم های رامبو و راکی که مهم ترین نقش‌های او بوده و در به شهرت رساندنش بسیار تأثیر گذار بوده‌اند، چند فیلم اخیر او نیز با سری فیلم های نام بی مصرف ها که با حضور دیگر سوپراستارهای همرده خود فیلم برداری شده است، بر محبوبیت خود افزوده است.

باورکنی یا نکنی ، این آقا 70 سالشه.. #sylvesterstallone

Публикация от Hamed Nakhlestani (@hamed__nh) Июл 11 2017 в 5:57 PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала