آمریکایی ها، خود از تحریم های روسیه ضرر می بینند

© AP Photo / Susan Walshآمریکایی ها، از تحریم های روسیه ضرر می بینند
آمریکایی ها، از تحریم های روسیه ضرر می بینند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه، به ضرر شرکتهای آمریکایی است. وال استریت ژورنال می نویسد، شدت بخشیدن به تحریم ها علیه روسیه به ضرر شرکت های نفتی آمریکایی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله چاپ شده  روز دوشنبه در مجله وال استریت ژورنال، در صورت تصویب لایحه کنگره آمریکا جهت گسترش تحریم ها علیه روسیه، شرکتهای نفت و گازی آمریکا دچار ضرر جبران ناپذیری می گردند و در عین حال آنها صحنه رقابت با شرکت های روسی و چینی را از دست می دهند.

به نقل از مقاله وال استریت ژورنال، مشکل اصلی در گسترش محدودیت ها در تعامل بین شرکت های روسی و آمریکایی است. شرکت های ایالات متحده آمریکا در حال حاضر از سرمایه گذاری و خدمات مشاوره برای پروژه های نفت و گاز در روسیه بر حذر شده اند. اما، این لایحه جدید [در صورت تایید]، شرکت های آمریکایی را از مشارکت در هر پروژه مرتبط با تحریم ها با شرکت های روسی ممنوع می کند.

در عمل، این لایحه موجب قطع ارتباط شرکت های آمریکایی از طرح های بزرگ برای توسعه میادین پروژه های بزرگ می گردد. به این ترتیب عرصه به دست روسیه و چین می افتد".

این مقاله در ادامه، به موضوع تقسیم یک پروژه معدن، تقسیم شده بین شرکت های مختلف بین المللی می پردازد. همواره مقامات کشوری که این معدن در آن قرار دارد، از مشارکت کنندگان از پروژه خواستار ایجاد یک زیرساخت مشترک در جهت بهینه سازی توسعه ذخایر مواد خام می گردند. در آن صورت حضور برخی شرکت ها در لیست تحریم های آمریکا، به طور خودکار مشارکت شرکت های آمریکایی را در این پروژه ها دچار مخاطره می نماید. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала