هدیه کودکان نابغه به پوتین برای نوه هایش (+عکس)

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин знакомится с экспозицией стенда ГК "Ростех" на 8-ой Международной промышленной выставке "Иннопром - 2017"
Президент РФ Владимир Путин знакомится с экспозицией стенда ГК Ростех на 8-ой Международной промышленной выставке Иннопром - 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در حین بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع «اینوپروم» در یکاترینبورگ با اختراعات جوانان بااستعداد آشنا شد.

به گزارش اسپوتنیک، رییس جمهور در این نمایشگاه که در شهر یکاترینبورگ برگزار شده با طراحی مهندسی جوانان بااستعداد از جمله پهپادهای پاکبان و ربات های سمندر و اشیای پرنده نامرئی آشنا شد. این مهندسین جوان به رییس جمهور یک هدیه برای نوه هایش دادند.

در این نمایشگاه همچنین کودکان نابغه و مخترع نیز شرکت داشتند. رباتی را به رییس جمهور معرفی کردند که برای تحقیق در قهر آب استفاده می شود.

در بین ربات های طراحی شده توسط بزرگسالان نیز، جدیدترین پهپاد مدل «ژوپیتر» و سیستم فشار بر پهپادها «ائرواستارت» را به رییس جمهور معرفی کردند. طراحان به رییس جمهور توضیح دادند که این سلاح «زاسلون» نام دارد و در صورت نشاندن اجباری پهپاد، از آن استفاده می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала